قوه قضائیه به مبارزه با مفسدان دانه درشت ادامه دهد

6 تشکل دانشجویی استان یزد در بیانیه‌ای اعلام کردند: از قوه قضاییه می‌خواهیم به مبارزه قدرتمند خود با مفسدان دانه درشت ادامه دهد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه، 6 تشکل دانشجویی دانشگاه‌های استان یزد در پی سخنرانی روحانی در بین مردم یزد، بیانیه‌ای خواستار حل مشکلات مردم این استان شد.

در بخش ابتدایی این بیانیه آمده است: در دیدار روز یکشنبه رئیس جمهور با مردم یزد متاسفانه شاهد بی‌توجهی چند باره به خواسته‌ها و مطالبات اصلی مردم یزد و به راه انداختن یک نمایش سیاسی و انحراف افکار عمومی بودیم. وی به جای پاسخگویی به مطالبات به حق مردم یزد در حل مشکلاتشان و به جای توضیح در مورد چرایی عدم تحقق وعده‌های گذشته روحانی در استان، به مباحثی همچون اتهام فساد و انداختن تقصیرها گردن دیگران و دولت قبل پرداختند.

دانشجویان در این بیانیه عنوان کردند: از طرفی این سوال پیش می‌آید که چرا رئیس جمهور اکنون این فسادها را مطرح می‌کنند و چرا زودتر از این حرفی در موردش نزده بودند؛ با توجه به احراز فساد مالی و اختلاس عده زیادی از بستگان مسئولان دولتی در چند ماه اخیر، طرح برخی ادعاها و صحبت‌ها از طرف رییس جمهور محترم بعد از محاکمه افراد مذکور، شائبه‌هایی را در اذهان ملت ایران مبنی بر وجود جناح بازی و تسویه حساب سیاسی ایجاد می‌کند؛ به همین منظور بهتر است که دولت نسبت به این اتفاق شفاف‌سازی کنند.

در بیانیه 6 تشکل دانشجویی استانی یزد آمده است: توهین و برچسب زدن به منتقدان و مطالبه گران مردمی مشکلات، اتفاق نامبارکی بود که در جریان سخنرانی روحانی با مردم یزد اتفاق افتاد که به هیچ وجه شایسته شخص رییس جمهوری ایران نبود و می تواند موجب سوء استفاده دشمنان از ملت ایران شود. همچنین باعث تقویت صدای اختلاف و 2 قطبی سازی شود که از حنجره آمریکا بیرون می‌آید.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: ما جامعه دانشجویی یزد برای چندمین بار از دولت و استاندازی یزد خواستار پیگیری و حل مشکلات و مطالبات مردم اعم از بیکاری، رکود، مشکل آب هستیم و همچنین از قوه قضاییه نیز می‌خواهیم به مبارزه قدرتمند خود با مفسدان دانه درشت ادامه دهد و به جد پیگیر فسادهای اعلام شده توسط روحانی را در دستور کار قرار دهد.
انتهای پیام/

کد خبر: 1042768

وب گردی

وب گردی