نشست بررسی پروژه نفوذ در واحد اردبیل برگزار شد

نشست بررسی پروژه نفوذ که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و با حضور حسن عباسی در واحد اردبیل برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از اردبیل، اسحاق رسولی در حاشیه نشست بررسی پروژه نفوذ که به همت بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و با حضور حسن عباسی دانشمند علوم سیاسی در واحد اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: خط رهبری و اطاعت از ولایت در مقابله با دسیسه‌های دشمن کاملا کارساز است و در واقع اگر پشتیبان ولایت و رهبری باشیم و در این خط حرکت کنیم تمام راه‌های نفوذ دشمن بسته خواهد شد.

وی افزود: امروزه نیاز است تا تفکر انقلابی انتقادی داشته باشیم و مسیر و جریانی که بیشتر به درد این مملکت می‌خورد تفکر انقلابی انتقادی است زیرا که این نوع تفکر، جامعه را از هرگونه کمبود نجات خواهد داد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل بیان کرد: دشمن سرمایه‌گذاری عظیمی بر روی پروژه نفوذ انجام داده است و از این طریق برای نظام مقدس ما دسیسه‌چینی می‌کند که مردم انقلابی کشور باید هوشیاری بیشتری را نسبت به قبل در شناسایی دسیسه‌های دشمن به‌خرج دهند.

رسولی گفت: مردم همواره کمبودها را تحمل کرده‌اند و با آن سازگار شده‌اند اما این مردم از بی‌عدالتی‌ها و تبعیض‌ها ناراحت می‌شوند اما در کنار اینکه کمبودها از بین بروند باید در جامعه برای برقراری عدالت تلاش بیشتری شود.

کد خبر: 1042777

وب گردی

وب گردی