اجرای حکم محکومیت مدیر سابق گمرک بندر امیرآباد

 رئیس کل دادگستری استان مازندران از اجرای حکم محکومیت مدیر سابق گمرک بندر امیرآباد خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت الاسلام والمسلمین اکبری رئیس کل دادگستری استان مازندران از اجرای حکم محکومیت مدیر سابق گمرک بندر امیرآباد خبر داد و گفت: قاسم شریفی مدیرسابق گمرک بندرامیرآباد، که در راستای اجرای حکم محکومیتش، در سال ۱۳۹۴ تحت تعقیب قرار گرفته بود و 4 سال متواری بود، دستگیر شد.

رئیس کل دادگستری استان مازندران با بیان اینکه رسیدگی به پرونده این فرد با شکایت چهار شاکی در دستور کار دستگاه قضایی استان مازندران قرار گرفت گفت: این فرد به جرم ارتشا به مبلغ بیش از پانصد میلیون تومان به چهار فقره هفت سال و نیم حبس، شلاق، انفصال از خدمات دولتی و پرداخت جزای نقدی معادل مبلغ رشوه محکوم شده بود که متواری بود و با دخالت و همکاری موثر همکاران حفاظت اطلاعات دادگستری استان مازندران دستگیر و جهت تحمل محکومیت به زندان آمل معرفی شد.


وی تصریح کرد: این اقدام در راستای تأکیدات ریاست قوه قضاییه بر اهمیت اجرای احکام و لزوم اجرای سریع احکام قطعی و تحقق آثار مجازات است که مطابق نظر قانون گذار صورت گرفته است.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری تسریع در اجرای قاطعانه احکام را بیانگر اقتدار دستگاه قضایی در برخورد با مرتکبان جرم از جمله جرایم اقتصادی در جامعه دانست و گفت: این امر موجب پیشگیری عمومی از ارتکاب و نیز تکرار جرم توسط مجرمان می‌شود.


رئیس کل دادگستری استان مازندران در پایان بیان کرد: توجه ویژه دستگاه قضایی استان مازندران، به اجرای درست و به هنگام احکام و جلب رضایت مندی مردم است.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1042793

وب گردی

وب گردی