استادان دانشگاه در ساختار فکری دانشجویـان نقش اثرگذار و کلیدی دارند

رئیس و اعضای هیئت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر و رئیسه این واحد با امام‌جمعه شهرستان رامسر دیدار کردند

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از رامسر، علیرضا یکرنگی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در دیدار با حجت الاسلام تقی پور امام جمعه شهرستان رامسر گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر آماده هرنوع همکاری علمی، پژوهشی و فرهنگی در این شهرستان است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر در ادامه ضمن تاکید بر نقش تأثیرگذار روحانیت در جامعه افزود: با توجه به وضع موجود، سرعت بخشیدن به فعالیت‌های فرهنگی نیاز به استفاده از انرژی جوانان دارد که سعی می کنیم در این راستا از جامعه روحانیت بیشتر بهره مند شده و آنرا به دانشجویان انتقال دهیم تا بتوانیم در آینده در سطح شهرستان تاثیر گذار باشیم.

امام جمعه شهرستان رامسر دراین دیدار خواستار تعامل بیشتر با اساتید دانشگاه آزاد اسلامـی شد و گفت: اساتید دانشگاه در ساختار فکری دانشجویـان نقش اثرگذار و کلیدی دارند بنابراین باید با این قشرهفکری بیشتری از سوی مسوولان انجام شود.

حجت الاسلام تقی پور افزود: دانشگاه آزاد اسلامی در جوامع شهری، نقش بسزایی در توسعه علمی و پژوهشی به ویژه مسائل فرهنگی دارد. برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با دانشجویان و استادان و برگزاری کرسی های آزاد اندیشی در دانشگاه می تواند زمینه ساز همکاری بیشتر شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1042838

وب گردی

وب گردی