«لیزینگ» به کمک فروش شرکت‌های دانش‌بنیان آمد

تسهیلات طرح «لیزینگ محصولات دانش‌بنیان و فناور» با هدف کمک به توسعه بازار شرکت‌های فناور و دانش بنیان در دستور کار فن بازار ملی ایران قرار گرفت.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، تسهیلات طرح «لیزینگ محصولات دانش‌بنیان و فناور» با هدف کمک به توسعه بازار شرکت‌های فناور و دانش بنیان، در دستور کار فن بازار ملی ایران قرار گرفته است. صندوق نوآوری و شکوفایی، پشتیبانی مالی این طرح را بر عهده گرفته است و صندوق‌های نوآوری، همکار با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری می‌توانند از محل اعتبارات این طرح با ارزیابی شرکت‌ها تا سقف 5 میلیارد ریال، تسهیلات ارائه دهند.

شرکت‌های دانش بنیان و فناور مورد تایید فن بازار ملی ایران می توانند از تسهیلات این طرح استفاده کنند.

میلاد صدرخانلو رئیس شبکه فن بازار ملی ایران گفت: محصولی که برای استفاده از این تسهیلات کاندید شده است، باید «فناور» باشد و تمامی کالاها اعم از سرمایه‌ای، سفارشی و واسطه ای می‌توانند در صورت دارا بودن شرایط از این تسهیلات استفاده کنند. در مورد کالاهای مانند نرم افزار، این محصولات باید تخصصی باشند و نرم افزارهای عمومی شامل این تسهیلات نمی‌شوند.

محصولات دارای مجوز

شرکت‌های که متقاضی استفاده از این خدمت هستند، باید محصولات دارای «مجوز فناور» از شبکه ملی فن بازار ایران را کاندید استفاده از این تسهیلات کنند. ضمانت محصول و امکان ارائه تضمین بابت حسن انجام تعهدات، برخی دیگر از شرایطی است که محصول مورد نظر باید دارا باشد. همچنین از بانک مرکزی برای ورشسکته نبودن شرکت استعلام صورت می گیرد. البته خریدار این محصول نمی تواند نهاد دولتی یا نهادهای عمومی باشند.

شرکت‌های واجد شرایط و خریداران محصولات این شرکت‌ها، جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به نشانی اینترنتی فن بازار ملی ایران به آدرس: www.techmart. مراجعه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042849

وب گردی

وب گردی