دوره تکمیلی همایش آموزشی فانوس راه ۲ اتحادیه جامعه اسلامی برگزار می‌شود

دبیر واحدخواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: دوره تکمیلی همایش آموزشی فانوس راه(۲) اتحادیه جامعه اسلامی از 22 تا 24 آبان‌ماه برگزار خواهد شد.

زهرا نائب در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز از برگزاری دوره تکمیلی همایش آموزشی فانوس راه(۲) اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان خبر داد و گفت: این همایش به عنوان گام سوم از دومین دوره این سلسله همایش‌ها در تاریخ 22 تا 24 آبان ماه در محل دفتر مرکزی اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: این اتحادیه در دو سال اخیر با توجه به خلأ کنشگر متخصص در این حوزه با رویکرد شبکه‌سازی و کادر‌سازی در حوزه زن و خانواده اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی تخصصی کرده است.

دبیر واحدخواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بیان کرد: افراد شرکت کننده در این دوره سرحلقه‌های کشوری در حوزه زن و خانواده محسوب می‌شوند که به جریان‌سازی مسائل زن و خانواده در سطح دانشگاه می‌پردازند.

وی ادامه داد: سرفصل‌های آموزشی دوره تکمیلی شامل کارگاه تسهیل‌گری کارهای فرهنگی و مشارکتی با حضور غلام‌زاده متخصص این حوزه، کارگاه اقدام موثر فرهنگی با حضور یاوری عضو هیئت علمی دانشگاه تربیت مدرس، رصد مسائل روز حوزه زنان با حضور سینا کلهر مدیر کل مطالعات فرهنگی مرکز پژوهش‌های مجلس است.

نائب در پایان خاطرنشان کرد: ادوار خواهران اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در کارگاه‌هایی که در این حوزه متخصص هستند، استفاده خواهد شد. نیروهای تربیت شده این دوره‌ها در دو سال اخیر فعالیت‌های مورد توجهی چون سیرهای مطالعاتی، کارگاه‌های تخصصی و کرسی‌های آزاد اندیشی در سطح دانشگاه‌ها برگزار می‌کنند، و تنها شبکه فعال کنشگران حوزه زنان و خانواده در سطح جنبش دانشجویی کشور را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042903

وب گردی

وب گردی