افتتاح اداره کل ارزیابی، بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۳

اداره کل ارزیابی بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۳ شامل استان های گیلان مازندران و گلستان در واحد ساری با حضور رئیس مرکز نظارت، ارزیابی بازرسی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی افتتاح شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، در این جلسه مدیر کل اداره نظارت ارزیابی بازرسی و رسیدگی به شکایات منطقه ۳ استان های گیلان مازندران و گلستان با حضور ملکی تبار رییس مرکز نظارت ارزیابی بازرسی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی معرفی شد.
ملکی تبار در این جلسه راه اندازی منطقه ۳ را سومین منطقه نظارت و ارزیابی و رسیدگی به شکایات عنوان کرد و گفت: در ساختار جدید ارزیابی و نظارت با رویکرد عملکرد گرایی درراستای بهبود واحدهاست.
ملکی تبار اظهار کرد: این رویکرد در تلاش برای ایجاد داشبوردی است که می تواند نقاط ضعف و قدرت دانشگاه ها را در بخش های مختلف نشان دهد.
رئیس مرکز نظارت ارزیابی و رسیدگی به شکایات دانشگاه آزاد اسلامی بیانیه گام دوم را دست مایه ای برای بکارگیری نیروهای جوان در جهت اعتبار بخشی نقش دانشگاه در امر آموزش و پژوهش کشور دانست و گفت: نیروهای متخصص در قالب مشاوره مبتنی بر مدلهای ارائه دنیا می توانند سیاست های تدوین شده در دانشگاه ها را محقق سازند.
ملکی تبار دانشگاه آزاد را بزرگترین شبکه اجتماعی علمی و دانشگاهی دانست و بیان کرد: این زنجیره بهم پیوسته با پتانسیل و ظرفیت بالایی که در درون خود دارد می تواند نقش مهمی در برطرف کردن نیازهای جمعه در زمینه های پژوهشی و آموزشی داشته باشد.
وی اظهار داشت: مبتنی بر در آمد های دینی و براساس توصیه های امیرالمومنین به مالک اشتر انتظار می رود ادارات کل مناطق این مرکز توجه ویژه ای به موضوع حق الناس داشته وبرهمین اساس در برنامه های بازرسی و نظارتی خود توجه به بیت المال را سرلوحه حرکت خود قرار دهند.
گفتنی است در پایان این مراسم از مدیران قبلی این مرکز در استان های گیلان مازندران و گلستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1042921

وب گردی

وب گردی