آخرین آمار برنامه اقدام ملی مسکن در دو ساعت اولیه ثبت نام

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن، آخرین آمار ثبت‌نام‌شدگان برنامه اقدام ملی مسکن را در دو ساعت ابتدای ثبت‌نام این طرح اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام برای دو شهر قم و کهک در استان قم به حد نصاب رسیده است.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پروانه اصلانی آخرین آمار ثبت‌نام‌شدگان در برنامه اقدام ملی مسکن را که از امروز ۲۱ آبانماه در چهار استانِ سیستان‌و‌بلوچستان، قم، خراسان‌شمالی و خراسان‌جنوبی آغاز شده است، اعلام کرد.

به گفته وی، تاکنون در استان‌های سیستان‌و‌بلوچستان ۴۰۸۵ نفر، خراسان‌جنوبی ۲۰۵۹ نفر، خراسان‌شمالی ۶۰۹ نفر و قم ۴۳۹۹ نفر ثبت‌نام کرده‌اند.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن با اشاره به اینکه ثبت نام در دو شهر قم و کهک به حد نصاب رسیده است، گفت: در مجموع در استان‌های قم ۵ شهر، در سیستان و بلوچستان ۱۸ شهر، در خراسان‌جنوبی ۲۳ شهر و در خراسان‌شمالی نیز ۵ شهر در برنامه اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند.

اصلانی همچنین تاکید کرد: رصد و پایش در حد امکان در هنگام ثبت نام انجام و سایر مواردی که نیاز به استعلام و بررسی بیشتر دارد در مراحل دیگر تکمیل خواهد شد.

مدیرکل دفتر اقتصاد مسکن همچنین گفت: در خصوص رصد و پایش چنانچه افرادی حذف شوند به تعداد حذف‌شدگان، سامانه برای افراد دیگر باز می‌شود. همچنین در صورت تامین مجدد زمین، سامانه مجددا برای شهرهایی که ثبت نام آنها به اتمام رسیده، باز خواهد شد.

وی تاکید کرد: تمام تلاش ما این است که تمامی ۴۰۰ هزار خانوار طرح اقدام ملی تعیین تکلیف شوند و ۴۰۰ هزار واحد طبق برنامه در شهرهای موردنظر احداث و در اختیار متقاضیان واجد شرایط قرار گیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042925

وب گردی

وب گردی