مسئولان در برابر توهین آمریکا به مردم سکوت می‌کنند

معاون سیاسی بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران گفت: برخی استادان غرب‌گرا و ملی‌گرا در مقابل توهین نتانیاهو و ترامپ به ملت ایران و نه حتی نظام سیاسی، سکوت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، روح الله سلگی در مراسم معارفه رئیس بسیج اساتید پژوهشگاه علوم انسانی بیان کرد: سردمداران غرب صراحتاً به شکست و فروپاشی هژمونی تمدن غرب اذعان می‌کنند.

وی ادامه داد: ماکرون نخست‌وزیر فرانسه در مصاحبه با اکونومیست گفته است که شکست ما در سوریه سرآغازی برای فروپاشی غرب است؛ اما مسئولان و استادان لیبرال ما همچنان نمی‌پذیرد و کماکان واله و شیدای سرابی به نام غرب است.

معاون سیاسی بسیج اساتید دانشگاه‌های تهران ادامه داد: برخی استادان غرب‌گرا و ملی‌گرا در مقابل توهین نتانیاهو و ترامپ به ملت ایران و نه حتی نظام سیاسی، سکوت می‌کنند و خلیج فارس ما توسط کسانی فارس می‌ماند که ادعایی برای ملی‌گرایی ندارند.

وی بیان کرد: کسانی شعار جانم فدای ایران سر می‌دهند که نه شجاعت و جسارت فدا کردن جانشان را داشتند و دارند و نه راهبردی برای حفظ ایران می‌توانند ارائه دهند.

سلگی در پایان خاطرنشان کرد: ما در در کارزار بزرگی که با آمریکا و هم‌دستانش چون آل‌سعود در منطقه داشته‌ایم بر دشمن تفوق پیدا کرده‌ایم. موئسسه رسمی استراتژیک انگلیس، ایران را با نفوذترین کشور خاورمیانه می‌داند این افتخار توسط جوانان تربیت شده خانه‌های کاهگلی بوجود آمده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042964

وب گردی

وب گردی