امضای تفاهم‌نامه بین اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و فدراسیون هندبال

تفاهم‌نامه همکاری بین اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و فدراسیون هندبال امضا شد.

به گزارش خبرنگار گروه ورزش ایسکانیوز به نقل از سایت وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری، اداره کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان و فدراسیون هندبال در نشستی، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

در این جلسه که در محل فدراسیون هندبال برگزار شد، علیزاده مدیر کل تربیت بدنی وزارت علوم ، ضمن توصیف وضعیت و جایگاه رشته ورزشی هندبال در دانشگاه های کشور، استقبال و پیشرفت این رشته در بین دانشجویان دانشگاه ها را بسیار چشمگیر و سریع دانست و بر لزوم تلاش و همکاری همه جانبه برای توسعه علمی و فنی این رشته تاکید کرد.

علیزاده با اشاره به برگزاری المپیادهای ورزش‌های همگانی و قهرمانی در دانشگاه‌های کشور و مسابقات ورزشی درون دانشگاهی و اقبال عمومی که دانشجویان به رشته هندبال دارند، شرایط لازم برای اجرای تحقیقات دانشجویان با رویکرد همگانی و قهرمانی در این رشته را اعلام نمود و بر همکاری اداره کل و دانشگاه‌ها را در این زمینه تاکید کرد.

وی آموزش نیروی انسانی متخصص را از ملزومات توسعه این رشته دانست و همکاری فدراسیون با انجمن هندبال دانشگاه‌های کشور در این زمینه را از مقدمات کار توسعه علمی رشته ورزشی هندبال در آینده دانست.

در پایان جلسه به منظور اجرایی نمودن توافقات بعمل آمده ، تفاهم نامه همکاری به امضای مسئولین هر دو بخش رسید.

در این جلسه پاکدل (رئیس فدراسیون هندبال)، علیزاده (مدیر کل تربیت بدنی سازمان امور دانشجویان) و پور کیانی( مسئول انجمن هندبال اداره کل تربیت بدنی) حضور داشتند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1042986

وب گردی

وب گردی