تلاش جوانان در زمان جنگ، ایران را به کشوری شکست ناپذیر تبدیل کرد

سرپرست مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، در مراسم بزرگداشت دانشجوی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده گفت: تلاش رزمندگان اسلام به حدی رسید که دشمنان تصمیم گرفتند به هر نحوی جنگ را به اتمام برسانند چرا که ایران شکست ناپذیر شده بود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سیروس صابری رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی، ظهر امروز در مراسم بزرگداشت دانشجوی شهید مدافع حرم مصطفی صدرزاده که در مجتمع دانشگاهی انقلاب دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برگزار شد اظهار کرد: در زمان آغاز جنگ تحمیلی، نزدیک به ۳۶ کشور در این جنگ مشارکت داشتند و تمامی تجهیزات پیشرفته خود را در اختیار رژیم بعث عراق قرار داده بودند. ایران در این شرایط، هیچ گونه تجهیزاتی برای دفاع از خود نداشت.

وی افزود: در این برهه زمانی، جوانان این مرز و بوم به جبهه های حق علیه باطل شتافتند و نزدیک به ۱۷۰ هزار شهید را در راه اسلام و دفاع از وطن تقدیم کردیم. خداوند رزمندگان اسلام را با وجود این که هیچ تجهیزاتی نداشتند، بزرگ کرد.

صابری ادامه داد: تلاش رزمندگان اسلام به حدی رسید که دشمنان تصمیم گرفتند به هر نحوی جنگ را به اتمام برسانند چرا که ایران شکست ناپذیر شده بود.

رئیس مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: امروز نیز شهدای مدافع حرم نشان دادند که همچنان جوانان از وطن خود دفاع خواهند کرد. ما باید قدر جوانان را بدانیم و عرصه را برای فعالیت آن ها فراهم کنیم چرا که با اتکا به جوانان می توانیم به پیروزی های بیشتری دست یابیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1042992

وب گردی

وب گردی