قرارداد جذب دانشجویان خارجی در واحد کرج منعقد شد

مدیر روابط بین الملل دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج با شیرشاه رحمانی نماینده شرکت ایلیا راد افغانستان قرار داد همکاری جذب دانشجو امضا کرد.

به گزارش خبرنگار ایسکانیوز از کرج، مدیر روابط بین الملل واحد کرج در پی ایجاد زمینه تعامل بیشتر با کشورهای همسایه در جذب دانشجویان خارجی علاقمند به تحصیلات دانشگاهی در مقاطع مختلف در واحد کرج، ضمن نشستی با شیرشاه رحمانی نماینده شرکت ایلیا راد از کشور افغانستان قرارداد همکاری یک ساله ای را به امضا رساند.

این قرارداد همکاری که بر مبنای سیاست های واحد کرج در خصوص گسترش تعاملات دانشگاهی با سایر کشورهای منطقه، بویژه کشورهای همسایه و مسلمان می باشد، راه را برای تحصیل علاقمندان بسیاری از جوانان جویای علم در منطقه هموار نموده و امکان کسب مدارج دانشگاهی در مقاطع مختلف را در اختیار علاقمندان به تحصیل در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج فراهم می کند.

دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج که با داشتن امکانات و توانمندی های علمی فراوان، ظرفیت های چشمگیری در ارائه خدمات آموزشی، علمی و فرهنگی به دانشجویان خارجی دارا می باشد؛ از دانشگاه های مستعد کشور به شمار رفته و در همین راستا چندی پیش نیز تفاهم نامه ای در زمینه جذب دانشجویان عراقی میان واحد کرج با شرکت موکریان اقلیم کردستان منعقد گردید.

گفتنی است این قرارداد همکاری در 6 ماده و با محتوای تبلیغ، توضیح و اطلاع رسانی توانمندی ها و امکانات دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به متقاضیان تحصیل در این دانشگاه و به منظور جذب، هدایت و معرفی علاقمندان افغان به این دانشگاه به منعقد شد.

انتهای پیام /

کد خبر: 1043003

وب گردی

وب گردی