وظیفه بسیج رسیدگی و مطالبه گری است

هفتمین نشست مسئولین بسیج دانشجویی دانشگاههای استان کهگیلویه و بویراحمد به میزبانی واحد یاسوج برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد یاسوج، در ابتدای این مراسم حجت الاسلام سید حکمت الله هاشمی پور رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: همه مسئولین دانشگاهها باید کار فرهنگی انجام دهند، با روی کار آمدن تیم جدید مدیریتی دانشگاه آزاد اسلامی کارهای فرهنگی افزایش یافته و نگاه کلی به کارهای فرهنگی است.

وی گفت: در بعضی دانشگاهها دیدگاه و عملکرد به صورت جزیره ای است و به هم پیوسته نیست ، باید دفتر نهاد رهبری، بسیج و دفتر فرهنگ به صورت پیوسته و هماهنگ و در قالب یک تیم و جریان کار کنند.

هاشمی پور بیان کرد: در صورت منسجم و یک پارچه بودن، کارها نتیجه خواهد بود و این خواسته ی جریان انقلابی است.

رئیس دفتر نهاد رهبری در دانشگاههای آزاد اسلامی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: جوانان زیادی هستند که وقتی در جریان کارهای تشکیلاتی و تیمی قرار گیرند مثل راهپیمائی اربعین ، حاضر به انجام هرگونه خدمات و تلاشی هستند.

در ادامه این جلسه شهرام مهدوی رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد بیان کرد:امروز مسائلی در جامعه است که ناشی از بی تدبیری و ناکارآمدی است و این ناکارآمدی و عملکرد نامناسب بعضی از مسئولین در کارنامه انقلاب ثبت خواهد شد.

وی گفت:این انقلاب، انقلاب مستضعفین و پابرهنه و کوخ نشینان است و شما جوانان نباید اجازه دهید این کارنامه ناکارآمد بعضی از مسئولین به پای انقلاب نوشته شود.

مهدوی اظهار کرد: یکی از قشرهایی که دچار مشکلات هستند کارگران هستند که به علت ناکارآمدی ها و عملکرد نامناسب دچار مشکلات عدیه ای شدند و دانشجویان باید فریادرس آنها باشند و بتوانیم مشکلات آنها را حل کنیم.

رئیس بسیج دانشجویی استان کهگیلویه وبویراحمد گفت: دانشجویان بسیجی و انقلابی در دانشگاهها نباید اجازه دهند که سوء مدیریت و ناکار آمدی در پرونده نظام ثبت شود و اگر مسئولی بد عمل کرده باید خودش پاسخگو باشد و خودش جوابگو باشد و کار بسیج اول رسیدگی و بعد مطالبه گری است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1043012

وب گردی

وب گردی