نقش استادان و کارکنان دانشگاه در معنویت و اخلاق مداری بسیار پررنگ است

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز اظهار کرد: «نقش استادان و کارکنان دانشگاه در معنویت، اخلاق مداری  و معارف بسیارپررنگ است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز، سرهنگ عباس بنائی صبح امروز در مراسم تکریم و معارفه مسئول بسیج کارکنان واحد شیراز گفت: اتحاد هر سه رکن دانشگاه (اساتید، کارمندان و دانشجویان) به عنوان یک دانشگاه توانمند می تواند کمک شایانی به جامعه، دولت و جمهوری اسلامی کند.

فرمانده سپاه ناحیه محمد رسول‌الله(ص) شیراز بیان کرد: اگر مدیری، استادی یا هر شخصی خلاف دین حرکت کند، نه تنها اقتصاد کشور را تحت تأثیر قرار می دهد بلکه افراد را از دین فراری می‌دهد و کارکنان و اساتید دانشگاه می‌توانند در بحث معنویت، اخلاق مداری و معارف مفید واقع شوند و تاثیر گذارتر خواهند بود.

وی افزود: «ما باید یک هم افزایی بین این سه قشر ایجاد کنیم تا به اهداف انقلاب اسلامی برسیم و با این هم افزایی بین سه قشر دانشگاهی شاهد پیشرفت بسیج در دانشگاه باشیم.

فرهاد شناوری، مسئول جدید بسیج کارکنان واحد شیراز نیز در این مراسم طی سخنانی گفت: ما باید خودمان را رشد دهیم تا انسان طراز را ایجاد کنیم، انسان طراز یا در دانشگاه ساخته می شود یا حوزه، انسان طراز زمانی ایجاد می شود که مثل زمان جبهه فکر کنیم، باید از فرماندهان زمان جنگ یاد بگیریم. زمانی بستر برای ظهور ایجاد می شود که دانشگاه ما طراز شود و تنها راهی که می‌شود کمک کرد که دانشگاه طراز بشود، همدلی است.

در پایان این مراسم از تلاش‌های غلامرضا فهندژ سعدی که از سال ۸۱تاکنون فرمانده پایگاه مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز بر عهده داشت، تقدیر و تشکر به عمل آمد.

کد خبر: 1043017

وب گردی

وب گردی