انجمن‌های علمی موتور محرکه دانشگاه‌ها هستند

رئیس دانشگاه آزاد کرمانشاه در نشست راهبری پژوهشی منطقه 5 که نخستین نشست در سطح مناطق کشور است به این نکته تاکید کرد هر چقدر جوانان را درگیر علم و جذب انجمن های علمی کنیم بدون شک دانشگاهی پویا و فعال خواهیم داشت و موتور محرکه دانشگاه انجمن های علمی است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی واحد کرمانشاه، نشست راهبری پژوهشی منطقه 5 به مدت دو روز در سالن بزرگ دانشکده فنی و مهندسی واحد کرمانشاه در حال برگزاری است و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان کرمانشاه ضمن گرامداشت هفته وحدت گفت: امیدوارم منش، صبر و مهربانی پیامبر موجب نزدیکی هر چه بیشتر مسلمانان به هم شود و خداوند قلب مسلمانان را به هم نزدیک کند.

وی در ادامه حوزه پژوهش و بخش های مختلف آن را در دانشگاه ها بسیار تاثیرگذار ارزیابی کرد و گفت: پژوهش یک قطب مهم و ارزشمند در کشور است و آزمایشگاه ها و تجهیزات موجود در آن و پژوهشگاه ها و انجمن های علمی ابزارهای رشد تفکر علمی و دانش افزایی استادان و دانشجویان هستند، البته تجهیزات آزمایشگاهی به تنهایی کافی نیست و باید با مدیریت از آنها تولید دانش، ثروت و درآمد کنیم.

ایشان خاظر نشان کرد: جوانانی که درگیر انجمن های علمی می شوند اهل مطالعه و مردان و زنانی کاردان و سیاسی خواهند بود، باید دانشجویان خوب را در گروه های آموزشی جذب انجمن های علمی کنیم چه داخل دانشگاه و چه استان و کشور تا در کنار بزرگان درس بیاموزند، تجربه کسب کنند و هدایت علمی شوند.

دبیر هیئت امنای استان کرمانشاه ضمن ارائه پیشنهادی به دکتر نگاهداری خواستار تشکیل گردهمایی علمی دو روزه پس از این نشست شد که باعث هم گرایی در سطح ملی و ارتقای دانشگاه شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1043046

وب گردی

وب گردی