قصد داریم با زیرساخت های موجود در شهر کارهای بزرگی انجام دهیم

شهردار تهران گفت: برگزاری مسابقات مختلف در حوزه مدیریت شهری باعث می شود تا فضای رقابت برای جوانان فراهم شود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، پیروز حناچی شهردار تهران شامگاه امشب در مراسم اعطای جایزه طراحی محیطی مسیر ارتباط دره فرحزاد و امامزادگان عینعلی و زینعلی(ع) که در خانه لرزاده برگزار شد، گفت: ما اگر آرزوهای بزرگی برای شهر و زندگی نداشته باشیم به آن هیچ وقت دست پیدا نمی‌کنیم.

حناچی ادامه داد: یکی از رمز و رازهای شهرسازی این است که شما چگونه می توانید تاثیرگذاران را دور یک میز جمع کنید برای یک هدف بزرگ که این کار راحت نیست.

وی افزود: معمولا ما ترجیح می‌دهیم فردی کار انجام دهیم و از کار جمعی و گروهی فرار می‌کنیم در حالی که کیفیت ناشی از کارهای گروهی است.

شهردار تهران تصریح کرد: بنای ما این است که به ارزش‌های شهر بیفزاییم و این ارزش‌ها را ارتقا ببخشیم.

حناچی گفت: کیفیت آستان امامزادگان باید افزایش یابد و باید غبار از آنها برداشته شود و یکی از راه‌ها استفاده از خرد جمعی است که با مطالعات معماری محقق می‌شود.

وی گفت: ما برای همه معماران شهر فضای رقابتی سالمی را فراهم می‌کنیم تا در یک فضای رقابتی مناسب با یکدیگر خلاقیتشان را به مسابقه بگذارند.

شهردار تهران افزود: در مسابقه طراحی پل طبیعت، 16 شرکت بزرگ حضور داشتند و کسی برنده شد که تا قبل از آن حتی شناخته شده هم نبود و شرکت کوچکی هم داشت.

حناچی ادامه داد: اگر فضای رقابت و مسابقه نباشد جوانان فرصتی برای بروز و ظهور پیدا نمی‌کنند و ما بنا داریم در شهرداری حداقل این فضای رقابت را فراهم کنیم.

وی گفت: به نظر ما نتیجه این امر این می شود که شهر بهتر از پیش ساخته و بنا شود و کیفیت زندگی تهرانی‌ها در آینده ارتقای چشم‌گیر پیدا کند.

شهردار تهران تصریح کرد: موزه ورزش و تاریخ علم هم به‌زودی به مسابقه گذاشته خواهد شد تا بهترین طرح از دل یک مسابقه بیرون آید.

حناچی گفت: درست است که اوضاع اقتصادی شهر خوب نیست اما بنا نیست کارهایمان را تعطیل کنیم و قطعا با زیرساخت های موجود در شهر قصد داریم کارهای بزرگی انجام دهیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043068

وب گردی

وب گردی