آزمون دعوت به همکاری پالایشگاه پارسیان سپهر در دانشگاه آزاد بوشهر برگزار شد

آزمون دعوت به همکاری پالایشگاه پارسیان سپهر به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بوشهر، آزمون دعوت به همکاری پالایشگاه پارسیان سپهر در دو نوبت صبح و بعدازظهر در سالن امتحانات مجتمع آموزشی عالیشهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر برگزار شد.
شرکت کنندگان این آزمون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر یک هزار و 951 داوطلب مرد بودند که برای کسب مجوز استخدام در شرکت پالایشگاه پارسیان سپهر با هم به رقابت پرداختند.

881 داوطلب نوبت صبح این آزمون در گروه های امتحانی کاردانی آتش نشانی، کاردانی شیمی/ نفت، کاردانی مدیریت، کاردانی مکانیک، کاردانی مواد، کاردانی ایمنی، کارشناسی و کارشناسی ارشد اقتصاد، کارشناسی و کارشناسی ارشد آمار، کارشناسی و کارشناسی ارشد حسابداری، کارشناسی و کارشناسی ارشد حقوق، کارشناسی و کارشناسی ارشد روان شناسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد شیمی( آزمایشگاه)، کارشناسی و کارشناسی ارشد علوم سیاسی، کارشناسی و کارشناسی ارشد مدیریت، مهندسی برق، مهندسی صنایع و مهندسی مواد با هم رقابت کردند.

1070 داوطلب دیگر آزمون در نوبت عصر و در گروه های امتحانی کارشناسی و کارشناسی ارشد معماری، محیط زیست، مهندسی ایمنی، مهندسی شیمی/ پلیمر، مهندسی کامپیوتر، مهندسی ایمنی و بازرس فنی، مهندسی مکانیک و مهندسی عمران حضور داشتند.
قبول‌شدگان در آزمون کتبی بر اساس جدول اعلام نیاز، پس از سیر مراحل مصاحبه عمومی(مصاحبه در دوبخش تخصصی و ارزیابی روانشناختی )، گزینش و معاینات پزشکی بر اساس ضوابط و مقررات و آیین نامه های استخدامی طبق قوانین کار مدت معین (تأمین اجتماعی) استخدام خواهند شد.
دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با استفاده از همه ظرفیت‌های فیزیکی، انسانی و زیرساخت‌های خود برای برگزاری هرچه بهتر این آزمون در مواردی چون اختصاص سالن برگزاری آزمون، قرنطینه سؤالات، عوامل اجرایی، حفاظت و حراست از نحوه برگزاری آزمون و دیگر امور مربوط به اجرای آزمون با نمایندگان پالایشگاه پارسیان سپهر همکاری داشت.

انتهای پیام

کد خبر: 1043126

وب گردی

وب گردی