گازگرفتگی در نازی‌آباد سه مصدوم بر جا گذاشت

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی از حادثه گازگرفتگی در واحدی مسکونی در نازی‌آباد تهران و مصدومیت 3 نفر خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اعلام کرد: حدود ساعت ۱۳ امروز یک مورد حادثه گازگرفتگی در یک ساختمان مسکونی واقع در محله‌ نازی‌آباد به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی شهرداری تهران گزارش داده شد که بلافاصله ایستگاه شماره ۹۵ به محل حادثه اعزام شد.

ملکی با اعلام اینکه آتش‌نشانان در مدت زمان کمتر از چهار دقیقه به محل حادثه رسیدند، گفت: این حادثه گازگرفتگی در طبقه اول یک واحد مسکونی چهار طبقه رخ داده بود. همچنین اورژانس نیز در محل حادثه حضور داشت و پیش از رسیدن آتش‌نشان در را باز کرده بوند.

وی ادامه داد: در این منزل آقایی حدودا ۴۲ ساله همراه با یک خانم و کودک حدودا ۱۰ ماهه حضور داشتند که علائم مصدومیت با گاز منوکسید کربن در آن‌ها مشهود بود. این افراد بلافاصله تحویل همکاران اورژانس داده شدند تا تحت معاینه و درمان قرار بگیرند.

به گفته ملکی بررسی‌ها نشان داد که نقص در سیستم دودکش بخاری گازی که در این واحد قرار داشت باعث تولید و انتشار گاز منوکسید کربن شده بود که خوشبختانه با حضور به موقع، این حادثه ختم به خیر شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی در پایان گفت: با توجه به اینکه در ایام سرد سال قرار داریم تقاضا می‌کنم که تمامی افراد اصول ایمنی را در راستای نصب و راه‌اندازی وسایل گرمایشی مدنظر قرار دهند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043206

وب گردی

وب گردی