دیدار مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد با جانباز شیمیایی 70 درصد جنگ تحمیلی

اعضاء هیات رئیسه دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد با همراهی رئیس بنیاد شهید و امورایثارگران شهرستان نجف آباد با دانشجوی جانباز 70 درصد هشت سال دفاع مقدس دیدار کردند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد نجف آباد، امیررضا نقش رئیس واحد نجف آباد در این دیدار با تجلیل از صبر و استقامت جانبازان وخانواده هایشان، ایثار واز خودگذشتگی های جانبازان وخون شهیدان را مایه امنیت وسربلندی کشور برشمرد و افزود: جانبازان، آزادگان، شهدا و خانواده های معظم آنان برای آزادی، امنیت و سربلندی کشور بدون هیچ چشمداشتی از جان و مال و فرزندان خود گذشته اند واکنون وظیفه ما ست تا برای التیام دردهای آنها با درست انجام دادن وظایف وکمک به رفع مشکلات جامعه به نوعی ادامه دهنده راه این عزیزان باشیم.

رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد نجف آباد اینگونه دیدارها رابهانه ای برای تجدید پیمان با آرمانهای بلند امام و انقلاب دانست و گفت: جانبازان به دلیل مانوس بودن با شهدا می‌توانند الگوهای مناسبی برای جوانان باشند.

وی با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی وتاکید بر پاس داشت ارزش ها گفت: ارزش‌ها در هرجامعه‌ای باید پاس داشته شوند و زمانی باید نگران شد که این ارزش‌ها به ضد ارزش تبدیل شوند.

نقش در ادامه تصریح کرد: جانبازان در دوران دفاع مقدس با ایثار و شهادت طلبی توانستند قدرت و اقتدار ایران را به جهانیان نشان دهند و اکنون این وظیفه ماست که با خدمت کردن به این بزرگواران ایثار و فداکاریشان را ارج نهیم.

در ادامه محسن فاضل جانباز 70 درصد جنگ تحمیلی دانشجوی کارشناسی ارشد رشته مهندسی صنایع این واحد دانشگاهی به بیان خاطرات ونحوه مجروح شدن وسالهای مجروحیت خود پرداخت.

انتهای پیام /

کد خبر: 1043282

وب گردی

وب گردی