ارتقاء همکاری دانشگاه های آزاد اسلامی و علوم پزشکی استان سمنان

در نشست مشترک هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان راه‌های همکاری متقابل بررسی شد.

به گزارش خبرنگار ما از سمنان، عبدالله خالصی دوست در جلسه نشست مشترک اعضاء هیأت رئیسه دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و دانشگاه علوم پزشکی استان که به میزبانی واحد سمنان برگزار شد اظهار کرد: مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی با توجه به رسالتی که بر عهده دارد یک دانشگاه علمی، فرهنگی و اجتماعی است که منطبق با ماموریت های وزارتین علوم، تحقیقات و فناوری و بهداشت و درمان و آموزش پزشکی در عرصه آموزش عالی مشغول به فعالیت است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان توسعه کمی و کیفی دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای سند جامع آمایش علوم پزشکی را در راستای مأموریت‌های ورزات بهداشت، درمان و آموزشی و پزشکی عنوان کرد وافزود: دانشگاه آزاد اسلامی در طول حیات پر خیروبرکت خود تلاش کرده تا بتواند در حوزه آموزش عالی به دولت و جامعه اسلامی کمک شایسته‌ای کند.

دبیر هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان سمنان هدف از تشکیل این نشست را همفکری و هم‌افزایی برای بهبود فرآیندهای کاری و توسعه کمی و کیفی فضای آموزش و پژوهش عنوان کرد و با ابراز خرسندی از برگزاری این نشست آن را فصلی تازه برای ایجاد تحول در زمینه آموزش عالی استان سمنان دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان هم با اشاره به جایگاه آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌های این استان تأکید کرد: استان سمنان با دارا بودن ظرفیت‌های مهم دانشگاهی، استادان برجسته و دانش‌آموختگان موفق می‌تواند در ارتقاء آموزش عالی بیش‌ازپیش موفق عمل کند.

دکتر نوید دانایی، امکانات آموزشی و پژوهشی استان سمنان را مطلوب ارزیابی و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی مناسب، در سایه تعامل و همکاری و با انعقاد تفاهم‌نامه‌های مشترک می‌توان در عرصه‌های مختلف درمان، آموزش، پژوهش و بهداشت جامعه گام‌های سازنده‌ای را برداشت.

در ادامه این نشست شرکت‌کنندگان با امکان‌سنجی اجرای تفاهم‌نامه مشترک به‌منظور تأمین عضو هیأت علمی، حمایت دانشگاه علوم پزشکی در ارائه خدمات بهداشتی و درمانی، تشکیل شورای مشترک همکاری، بین‌المللی سازی و موضوعات مرتبط با توسعه کمی و کیفی دانشگاهها به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1043306

وب گردی

وب گردی