صفر تا صد راه اندازی کسب و کار آنلاین در اصفهان

آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند؛ یک تیم طراحی سایت در اصفهان است که حدود 90 درصد از نیازهای اولیه شما برای راه اندازی و شروع کسب و کار آنلاین را برآورده می‌کند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز ، دقیقا در همین لحظه بهترین زمان برای شروع کسب و کار آنلاین‌تان است. برای پیدا کردن مشتری‌های واقعی در دنیای مجازی حتی نباید یک ثانیه را از دست داد. با هر تیک تاک ساعت بر تعداد رقبای کسب و کار آنلاین شما افزوده می‌شود و برای اینکه بتوانید در این ماراتن پر پیچ و خم موفق شوید به یک در ورودی نیاز دارید.

برای ساخت یک در ورودی اول از همه به یک طرح و ایده اولیه احتیاج دارید. دوست دارید چه شکل و شمایلی داشته باشد؟ از چه تناژ رنگی در آن استفاده شود؟ آیا سبک خاصی برای آن در نظر دارید؟ اینها مجموعه سوالاتی هستند که برای ساخت یک درب ورودی از شما پرسیده می‌شود. اما در دنیای آنلاین در ورودی برای پیدا کردن مشتریان واقعی، معرفی و عرضه محصولات یا خدمات، تبلیغات و بازاریابی کمی متفاوت است.

در این مطلب قصد داریم به شما راهی موثر و هموار برای راه اندازی کسب و کار آنلاین‌تان با استفاده از طراحی سایت را معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

با پکیج طراحی سایت آروند راه صد ساله را یک شبه بروید!

سایت کسب و کارها اولین راه ارتباطی آنها برای معرفی، عرضه و فروش محصولات است. بنابراین میتوان آن را مهمترین در ورودی به دنیای رقابت کسب و کارهای آنلاین دانست. در اولین قدم باید برای کسب و کارتان یک سایت طراحی کنید. برای طراحی سایت باید به نیازهای کسب و کارتان و علایق مشتریان اصلی، تجربه کاربری وهزار و یک پارامتر دیگر توجه داشته باشید.

این در حالی است که اکثر صاحبان کسب و کارها با وجود خبره بودن در زمینه تجارت خود اطلاعات کمی در مورد برنامه نویسی و نیازهای اولیه برای راه اندازی وب سایت دارند. در چنین شرایطی بهترین راه استفاده از خدمات شرکت‌های طراحی سایت است، در کنار آن به صفحات اجتماعی، طراحی گرافیکی برای لوگوی شرکت، محتوای مخاطب پسند و.. هم نیاز دارید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند؛ یک تیم طراحی سایت در اصفهان است که حدود 90 درصد از نیازهای اولیه شما برای راه اندازی و شروع کسب و کار آنلاین را برآورده می‌کند. مهمترین تفاوت این شرکت با سایر تیم‌های فعال این است که شما میتوانید علاوه بر طراحی سایت، خدمات دیگری نظیر طراحی لوگو و آرم کسب و کارتان، بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو، فعالیت‌های مربوط به بازاریابی اینترنتی و دیجیتال مارکتینگ را دریافت کنید.

آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند دقیقا مشابه یک هایپرمارکت است و با مراجعه به آن دیگر نیازی نیست برای دسترسی به هر یک از خدمات مربوط به کسب و کار آنلاین به جاهای مختلفی سر بزنید. به این ترتیب نه تنها در زمانتان صرفه جویی می‌شود بلکه طراحی و به ثمر نشستن ایده کسب و کار آنلاینتان دارای انسجام و یکپارچگی خواهد بود. در ادامه 5 خدمت برتر شرکت آروند را با شما به اشتراک می‌گذاریم:

  1. طراحی سایت حرفه‌ای

پارامتر اصلی در طراحی سایت حرفه‌ای، نوع کسب و کارتان است. میخواهید یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید؟ یک سایت املاک برای رهن و اجاره مسکن و مستغلات؟ یا سایت دانلو فیلم و موزیک. هر کسب و کاری به سایت مخصوص خود نیاز دارد. تیم طراحی سایت اصفهان (آروند) نیاز کسب و کارتان را می‌شناسد به همین خطر میتوانید روی طراحی وب حرفه‌ای، باکیفیت و مقرون به صرفه‌اش حساب کنید.

به این ترتیب میتوانید ویترین کسب و کاری با رابط کاربری جذاب، کدنویسی‌های استاندارد، همراه با بهینه سازی در اختیار داشته باشید که سطح امنیتی آن تضمین شده است. همچنین تیم طراحی سایت آروند به مدت 6 ماه خدمات توسعه و راه اندازی وب سایتتان را گارانتی می‌کند. در طول این مدت میتوانید از خدمات پشتیبانی نیز برخوردار شوید.

اگر برای طراحی سایت فروشگاهی یا هر نوع وبسایت دیگری تردید دارید یا نمی‌دانید از کجا شروع کنید، تیم مشاوره آروند کمک میکند تا تصمیمی درست و قاطع برای رونق کسب و کار آنلاین خود داشته باشید.

  1. تجربه کاربری و هدایتگرهای سایت

سایت کسب و کارتان ابتدا مخاطب را جذب می‌کند سپس آن را به مشتری واقعی تبدیل می‌نماید. بنابراین در طراحی سایت باید به اولویت‌های اصلی مخاطبین خود توجه داشته باشید. یکی از این موارد، رابط کاربری ساده و هدایتگرهایی است که در سایت خود استفاده می‌کنید. شرکت طراحی سایت آروند با استفاده از جدیدترین متدهای برنامه نویسی و گرافیکی سعی می‌کند تا بهترین تجربه کاربری را برای مخاطبین کسب و کارتان به ارمغان بیاورد.

  1. سئو و بهینه سازی سایت برای موتورهای جستجو

فرض کنید که سایت خود را با تمامی ویژگی‌های بصری و گرافیکی زیبا ایجاد کردید. تا زمانی که موتورهای جستجو سایت شما را ثبت نکنند؛ نمیتوانید کسب و کار آنلاین خود را آغاز کنید. دقیقا مشابه زمانی که درب ورودی رو به روی شما قرار دارد ولی کلید این درب را در اختیار ندارید. تیم سئو و بهینه سازی سایت آروند وب سایت شما و موجودیت آن را برای موتورهای جستجوگر بهینه می‌کنند.

به این ترتیب در نتایج موتورهای جستجوگر نشان داده می‌شوید و مخاطبین میتوانند به راحتی سایت کسب و کار و همینطور محصولات یا خدمات شما را مشاهده کنند.

  1. تولید محتوای با کیفیت

در حال حاضر همه افراد به دنبال یافتن اطلاعات هستند. اگر میخواهید در دنیای رقابت کسب و کارهای آنلاین موفق شوید باید بتوانید برای وب سایت و شبکه های اجتماعی‌تان محتوای باکیفیت و کاربرپسند طراحی و منتشر کنید.در این زمینه نیز شرکت آروند با داشتن تیم حرفه ای در زمینه تولید محتوا خیال شما را برای تولید محتوا آسوده میکند.

  1. دیجیتال مارکتینگ و پیدا کردن مشتریان واقعی

بازاریابی آنلاین موثرین‌ترین راه پیشرفت کسب و کارها است. برای این منظور باید مخاطبینتان را بشناسید. بدانید دقیقا چه نیازهایی دارند. سپس محصولات و خدمات خود را طوری طراحی و عرضه کنید که نیازهایشان برآورده و تأمین شود. آژانس دیجیتال مارکتینگ آروند در کنار خدمات طراحی سایت حرفه‌ای، تکیک‌های نوین و مختلف بازاریابی ویدئویی (ساخت تیزر برای بیان مزیت‌های کسب و کارتان)، بازاریابی محتوایی، ایمیل مارکتینگ و.. را در اختیارتان می‌گذارند.

برای دریافت یک مشاوره رایگان و بررسی کسب و کارتان کافی است با شماره ۰۳۱۹۵۰۱۳۱۲۳ تماس بگیرید و زمان مشاوره خود را هماهنگ کنید.

کد خبر: 1043311

وب گردی

وب گردی