کشف ۱۳ تن پرتقال رنگ شده با مواد غیر بهداشتی

دادستان عمومی و انقلاب میاندرود از کشف ۱۳ تن پرتقال رنگ شده با مواد غیر بهداشتی خبر داد و گفت: این مرکز سورتینگ، اقدام به استفاده از رنگ‌های غیر مجاز و غیر بهداشتی برای بسته بندی مرکبات کرده بود.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، حجت الاسلام و المسلمین هاشمی، دادستان عمومی و انقلاب میاندرود از کشف ۱۳ تن پرتقال رنگ شده با مواد غیر بهداشتی خبر داد و گفت: در راستای پیگیری حقوق عامه و با توجه به شروع فصل برداشت مرکبات، بر اساس گزارش واصله و با صدور دستور قضایی به اداره جهاد کشاورزی شهرستان میاندرود و پلیس اماکن جهت بازدید از مراکز سورتینگ از یک واحد در روستای لالیم، مقدار ۱۳ تن پرتقال رنگ شده با مواد غیر بهداشتی کشف و ضبط شد.

دادستان عمومی و انقلاب میاندرود در ادامه افزود: این مرکز سورتینگ، اقدام به استفاده از رنگ‌های غیر مجاز و غیر بهداشتی برای بسته بندی مرکبات کرده بود که پرونده‌ای در این خصوص تشکیل و جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی شهرستان ساری ارسال شد.

وی گفت: با توجه به تاکیدات ریاست دادگستری مازندران در خصوص تامین امنیت و حفظ سلامت مردم و برخورد با مخلان نظم وسلامت مردم، دادگستری این شهرستان نیز دراین راستا و با این گونه جرایم به شدت برخورد خواهد کرد.

میزان

انتهای پیام/

کد خبر: 1043323

وب گردی

وب گردی