اولویت  مرکز حراست دانشگاه آزاد، ایجاد هم‌افزایی در امورمرتبط با دانشجویان است

سرپرست مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی محیط مناسبی برای جهاد علمی محسوب می‌شود و باید از این فضا بیشترین استفاده را داشته باشیم.

سیروس صابری سرپرست مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی در راستای رسیدن به دانشگاه تراز انقلاب اظهار کرد: برگزاری مراسم‌ در راستای قدرشناسی از آرمان‌های شهدا در واحدهای دانشگاهی، می‌تواند اثرات معنوی خوبی در دانشگاه آزاد اسلامی داشته باشد و آن را به دانشگاه تراز انقلاب نزدیک کند.

وی افزود: دانشگاه آزاد در مسیر تبدیل به یک دانشگاه تراز انقلاب اسلامی عقب ماندگی ندارد و جوانان و فارغ‌التحصیلان خوبی تقدیم جامعه کرده است؛ به بیان دیگر این دانشگاه محیط مناسبی برای جهاد علمی محسوب می‌شود و باید حداکثر استفاده را از این فضا داشته باشیم.

صابری ادامه داد: جوانانی که در دانشگاه آزاد اسلامی تحصیل می‌کنند، نیازمند وجود عرصه‌ای برای شکوفایی هستند. بر همین مبنا، مسئولان دانشگاه وظیفه دارند فضای مناسبی را برای فعالیت و شکوفایی آنها در عرصه‌های مختلف فراهم کنند.

وی با اشاره به اولویت و برنامه‌های مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی گفت: همکاران ما در مجموعه حراست دانشگاه آزاد اسلامی وظیفه دارند با معاونت‌های این دانشگاه، ارتباط لازم و کافی داشته باشند تا نوعی هم‌افزایی در انجام فعالیت‌های مرتبط با دانشجویان ایجاد شود.

سرپرست مرکز حراست دانشگاه آزاد اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: ما در مسئولیتی که به عنوان صیانت از دانشجویان و استادان برعهده داریم، با یکدیگر شریک هستیم تا فعالیت‌های خود را با هم‌افزایی با معاونت‌ها انجام دهیم؛ امیدواریم در ابتدای مسیر، گام‌های خوبی در مسیر صیانت از دانشجویان برداریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043348

وب گردی

وب گردی