مردم با آگاهی دست‌مایه نفوذ دشمن نشوند/بی‌کفایتی دولت؛ عامل نارضایتی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) گفت: مردم باید هوشیار باشند که مطالبات درست‌شان دست‌مایه‌ای اغتشاش برای عده‌ای نفوذی اپوزیسیون نشود و درخواست آنها به بی‌راهه و حاشیه نرود.

محمد غلامیان در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز درباره گرانی و سهمیه‌بندی بنزین در روزهای اخیر توسط دولت و حواشی آن بیان کرد: روحانی و کابینه‌ دولت برای جبران کسری بودجه، بنزین را گران و سهمیه‌بندی کردند و با این اقدام برای چندمین‌بار در سال‌های گذشته به جیب و سفره مردم دست‌درازی می‌کنند.

وی با بیان اینکه مطالبات مردم به حق است اما باید از مجاری درست پیگیری شود، گفت: مردم باید هوشیار باشند که مطالبات درست آنها دست‌مایه‌ای برای عده‌ای نفوذی اپوزیسیون نشود و درخواست آنها به بی‌راهه و حاشیه نرود.

مردم مطالبات خود را از مجاری قانونی پیگیری کنند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) ادامه داد: مردم باید آگاه باشند که به مطالبات درست و معیشتی خود در خیابان‌ها و با آتش کشیدن بانک‌، پمپ بنزین و سطل زباله‌ها نمی‌رسند و تنها با ایجاد هرج و مرج باعث آسیب‌زدن به زنان، کودکان و افراد سالخورده می‌شوند. از سوی دیگر عده‌ای با سوء استفاده مطالبات به حق مردم را به چالش‌های بنیادین هدایت می‌کنند.

وی دولت روحانی را پیر، بی‌کفایت و ناتوان دانست و گفت: مسئولان نظام و کشور نیز باید مجاری قانونی و ساز‌وکار صحیحی را ایجاد کنند تا مردم بتوانند حل مشکلات خود را از آن طریق از مسئولان مطالبه کنند.

به گفته غلامیان، دشمنان انقلاب و نظام باید بدانند که عصبانیت حال حاضر مردم از بی‌کفایتی اقتصادی دولت و وزرا است و حال ناخوش برخی مردم را به پای نظام نگذارند.

گرانی بنزین مردم را در مضیقه اقتصادی قرار می‌دهد

این فعال دانشجویی ادامه داد: مردم در شرایط اقتصادی و معیشتی سختی به سر می‌برند و دولت با گران کردن و سهمیه‌بندی بنزین و ایجاد موج جدید گرانی و تورم بیش از پیش مردم را در مضیقه قرار می‌دهد. روحانی با بی‌تفکری و آگاه نبودن به وضعیت اقتصادی مردم، تصمیماتی می‌گیرد که به نفع و صلاح مردم نیست.

وی با اشاره به اینکه دولت بیان کرده هزینه افزایش قیمت بنزین به صورت یارانه به مردم داده می‌شود، گفت: یارانه نقدی با فلسفه وجودی کمک به مردم کم‌درآمد بسیار پسندیده است؛ اما نباید دولت به خاطر تامین بودجه یارانه‌ها سایر قشرهای مردم را مکلف به پرداخت آن کند بلکه مناسبت‌تر است که با تدبیر اقتصادی هزینه‌هایش را تامین و به مردم پرداخت کند.

غلامیان ادامه داد: دولت روحانی به دلیل اینکه تفکر لازم را ندارد، بسیار امنیتی است یعنی مطالبات معیشتی و اقتصادی به حق مردم را با بی پاسخ‌گذاشتن تبدیل به بحران‌ می‌کند و در زما‌ن‌های بحران خود و کابینه‌اش خود را از مردم و رسانه‌ها پنهان می‌کنند.

اصلاح‌طلبان در مجلس شورای اسلامی آینده جایگاهی ندارند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی(ره) با انتقاد از عملکرد اصلاح‌طلبان در عرصه سیاست عنوان کرد: لیست اصلاح‌طلبان و طرفداران روحانی در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی قطعا از سوی مردم به دلیل عملکرد ضعیف این جریان در دولت و مجلس شورای اسلامی فعلی، رای نخواهد آورد.

غلامیان در تکمیل سخنان خود گفت: روحانی و اصلاح‌طلبان با علم به اینکه در میان مردم مقبولیت ندارند، در ماه‌‌های منتهی به انتخابات مجلس شورای اسلامی اقدام به گران و سهمیه‌بندی بنزین کردند، تا افکارعمومی را بار دیگر درگیر حاشیه کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043352

وب گردی

وب گردی