دستورالعمل اجرایی دوازدهمین جشنواره حرکت به دانشگاه‌ها ابلاغ شد

معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، دستورالعمل اجرایی دوازدهمین جشنواره حرکت ویژه فعالیت‌ها و دستاوردهای علمی دانشجویان را به دانشگاه‌های سراسر کشور ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از معاونت فرهنگی وزارت علوم، جشنواره بین المللی حرکت ویژه انجمن های علمی دانشجویی و با تأکید بر هم‌افزایی، تکثیر ایده‌های خلاق و ایجاد انگیزه و نشاط در انجمن‌های علمی دانشجویی همه ساله برگزار می‌شود. این جشنواره تلاش می‌کند تا مبنا و مبدا حرکتی نوین برای سازماندهی فعالیت های علمی دانشجویی باشد.

دوازدهمین دوره جشنواره بین المللی حرکت رویدادی برای رقابت، عرضه و نمایش دستاوردهای برتر علمی دانشجویان است. این جشنواره، به صورت سالانه و با سیاستگذاری و برنامه ریزی اداره کل فرهنگی و اجتماعی و با همکاری دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی کشور و حمایت و مشارکت نهادهای مختلف دولتی و غیردولتی برگزار می‌شود.

راهبرد اصلی اداره کل فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم در این دوره، تاکید بر اقتصاد دانش بنیان و مقاومتی و تغییر رویکرد برگزاری جشنواره با تکیه بر این مهم است. بر این اساس دستورالعمل دوره دوازدهم جشنواره تهیه، تنظیم و اجرا می‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043389

وب گردی

وب گردی