مجالی برای آشفته‌سازی کشور نمی‌دهیم/ دغدغه های مردم پیگیری می‌شود

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان مجلس با پیگیری دغدغه‌های مردم مجالی برای آشفته سازی کشور توسط آمریکا و نوکران منافق و ضدانقلاب آمریکا نخواهند داد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز در ابتدای جلسه علنی روز دوشنبه مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: از فرمایشات روز گذشته رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای سپاسگزاری می‌کنم، ایشان با سخنان راهگشا و حکیمانه خود در روز گذشته مسیر حرکت اصلی مردم عزیز و مسئولان را در مورد حوادث چند روز اخیر روشن کردند.

نماینده مردم قم در مجلس ادامه داد: ضمن توجه جدی به شرایط کشور همه بخش های حکومت باید همت به حل مسائل مردم و رفع دغدغه های آنان داشته باشند مخصوصا در کنترل قیمت ها.

وی افزود: وفاق قوای مختلف در این شرایط ضرورت دارد، توجه دادن مقام معظم رهبری به همگان در زمینه رفتار ظالمانه اغتشاش گران و آشوب طلبان و تأکید بر امنیت کشور، وفاق همه قوای کشور در مقابل دسیسه چندجانبه را بیشتر از گذشته آشکار می سازد.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مخصوصا وقتی وزیر خارجه بی آبروی آمریکا با بی شرمی و فرصت طلبی احمقانه، آشکارا از آتش زدن اموال مردم حمایت می کند و این امر را دفاع از مردم ایران می سراید، با این اقدام به خوبی رفتار دروغین و ریاکارانه آمریکا نسبت به ملت ایران نشان داده شد که هدف آمریکا نسبت به ایران چیزی جز به هم ریختن امنیت کشور و آتش زدن منافع ملت نیست.

رئیس مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: نمایندگان مجلس شورای اسلامی پس از شنیدن بیانات عمیق و مدبرانه مقام معظم رهبری، تبعیت از مسیر تعیین شده ایشان را لازم دانسته و پیگیری دغدغه های مردم در زمینه مشکلات اقتصادی را با جدیت دنبال خواهند نمود و با همگرایی بیشتر، مجالی برای آشفته سازی کشور توسط آمریکا و نوکران منافق و ضدانقلاب آمریکا نخواهند داد.

کد خبر: 1043434

وب گردی

وب گردی