ترور فرماندهان گروه جهاد اسلامی روحیه مقاومت را تضعیف نمی‌کند

دبیر بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: اسرائیل و هم‌دستانش گمان می‌کنند با ترور فرماندهان محور مقاومت می‌توانند روحیه مقاومت و ایستادگی را از این محور بگیرند.

میلاد عبدی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه ترور و کشتن مخالفان و افراد بی‌گناه توسط رژیم صهیونیستی ریشه در هویت این رژیم غاصب و جعلی دارد، اظهار کرد: ارتش رژیم اسرائیل در حمله‌های اخیر خود به نوار غزه 2 عضو ارشد گروه جهاد اسلامی را مورد هدف قرار داده است.

وی اضافه کرد: اکرم العجوری از رهبران جهاد اسلامی به همراه فرزندش معاذ در داریایی سوریه به شهادت رسید و بها ابوالعطا از جمله رهبران نظامی جهاد اسلامی به همراه همسرش در منزل خود واقع در نوار غزه به وسیله موشک‌های اسرائیل به شهادت رسید.

دبیر بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان بیان کرد: اسرائیل و هم‌دستانش گمان می‌کنند با ترور فرماندهان محور مقاومت می‌توانند روحیه مقاومت و ایستادگی را از این محور بگیرند و به عادی‌سازی شرایط سوق دهند.

وی ادامه داد: اسرائیل نمی‌داند که اندیشه مقاومت ریشه در آموزه‌های دینی و قرآنی دارد، در برابر متجاوز و زورگو باید با تمام توان ایستاد.

عبدی بیان کرد: مقاومت تا آزادی کامل اراضی و زمین‌های اشغالی توسط اسرائیل توسط جوانان غیور فلسطینی ادامه خواهد داشت، همان‌گونه که مقام معظم رهبری بشارت دادند، دیری نخواهد انجامید که نابودی اسرائیل به وقوع خواهد پیوست و مسلمانان از سراسر جهان در بیت‌المقدس نماز باشکوه برپا خواهند کرد.

این فعال دانشجویی درباره موازنه قوا در درگیری‌های محور مقاومت و اسرائیل بیان کرد: در حال حاضر موازنه قوا در درگیری‌ها به نفع محور مقاومت و مبارزان فلسطینی تغییر پیدا کرده است. سال‌ها پیش اسرائیل حملاتی را علیه مردم بی‌دفاع فلسطین انجام می‌داد، اما محور مقاومت با فاصله اندک یا طولانی پاسخ می‌داد؛ اما در شرایط کنونی محور مقاومت واکنش‌های سریع و پاسخ درخور توجه به اقدام متجاوزکارانه را در همان لحظه می‌دهد.

وی اضافه کرد: به رژیم صهیونیستی این نکته را گوشزد می‌کنیم که دیگر نفس‌های آخرتان است و هر چقدر زیاد دست و پا بزنید، بیشتر گرفتار خواهید شد.

عبدی عنوان کرد: رهبر انقلاب اسلامی چهار سال پیش وعده نابودی رژیم اسرائیل را تا 25 سال آینده داده‌اند، پس ما دانشجویان نیز به اسرائیل و هم‌دستانشان می‌گوییم با حملات به نوار غزه و کشتار مردم بی‌دفاع به کرنومتر از بین رفتن خودتان سرعت می‌بخشید.

دبیر بین‌الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در پایان خاطرنشان‌ کرد: اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویی به همراه سایر دانشجویان حملات اسرائیل که منجر به کشته شدن انسان‌هایی بی‌گناه می‌شود را محکوم می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043441

وب گردی

وب گردی