تانکر سوخت با نرده های کنار بزرگراه  شهید فهمیده برخورد کرد

یک دستگاه تانکر ۳۲ هزار لیتری ویژه حمل سوخت بر اثر برخورد با نرده های حاشیه بزرگراه شهید فهمیده دچار خسارت شد اما به سرنشینان این کامیون آسیبی نرسید.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، روز گذشته ستاد فرماندهی آتش نشانی تهران با دریافت خبر برخورد تانکر سوخت با نرده های کنار بزرگراه بلافاصله آتش نشانان ایستگاه ۹۸ را به بزرگراه شهید فهمیده، ورودی بزرگراه شهید باکری اعزام کرد.

محمدرضا رحمانی فرمانده آتش نشانان اعزامی گفت: یک دستگاه تانکر ۳۲ هزار لیتری حمل سوخت که مخزن آن خالی از بار موادسوختی بود در مسیر غرب به شرق بزرگراه شهید فهمیده در حال حرکت بود که به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شد و با نرده های بزرگراه برخورد کرد.

وی افزود: این کامیون بعد از شکستن گاردریل، وارد مسیر جنوب به شمال بزرگراه شهید باکری شده و در خط تندرو از حرکت بازایستاد.

رحمانی در ادامه گفت: براثر این حادثه هر دو لاستیک جلویی کامیون ترکید و همچنین به اتاقک آن خساراتی وارد شد.

این فرمانده آتش نشانی علت بروز این حادثه را توسط پلیس راهور در حال بررسی اعلام کرد و ادامه داد: در این حادثه به هیچ یک از رهگذران و خودروهای در حال گذر آسیبی وارد نیامد و همچنین راننده و شاگرد این کامیون صدمه ای ندیدند و هردو پیش از رسیدن آتش نشانان از داخل کامیون خارج شده بودند.

وی گفت: آتش نشانان ایمن سازی محل حادثه را انجام دادند و در ادامه عملیات نیز این کامیون را با همکاری پلیس راهور و با استفاده از جرثقیل، از محل حادثه به محل امن انتقال دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043522

وب گردی

وب گردی