برگزاری همایش‌‌‌‌‌‌های تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در واحدهای مختلف/ برپایی نمایشگاه دستاوردهای بسیج اساتید در هفته بسیج

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی گفت: طرح‌‌‌‌های ارسال شده از سوی واحدهای دانشگاهی بابل، قشم و کازرون مبنی بر برگزاری همایش‌‌‌های مختلف در راستای تبلیغ بیانیه گام دوم بعد از تایید در دبیرخانه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی اجرایی خواهد شد.

سید محمود هاشمی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌‌‌‌و‌‌‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه اسلامی در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره اهداف تعیین شده در نخستین جلسه دبیرخانه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی گفت: در نخستین جلسه دبیرخانه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی، طرح‌‌‌‌هایی از سوی واحدهای دانشگاهی بابل، قشم و کازرون مبنی بر برگزاری همایش‌‌‌های مختلف در راستای تبلیغ بیانیه گام دوم برای دانشجویان، کارمندان و استادان دانشگاه ارسال شده بود که قرار شد این طرح‌‌‌ها به کمیته‌‌های علمی دبیرخانه رفته و در آنجا بررسی شود تا خروجی آن مجددا در دبیرخانه مطرح شود.

وی تشریح کرد: برای تبیین بیانیه گام دوم انقلاب در سطح دانشجویان، ابتدا یک دوره‌‌‌ای برای استادان معارف برگزار خواهد شد تا بتواند بیانیه گام دوم را برای دانشجویان به خوبی تبیین کنند. یکی دیگر از موارد مورد نظر ما که در نخستین جلسه دبیرخانه راهبردی گام دوم انقلاب اسلامی مورد بررسی قرار گرفت، برگزاری دوره‌‌‌های توانمندسازی کارکنان مبتنی بر بیانیه گام دوم بوده که بعد از تایید در سازمان مرکزی به واحدهای مختلف دانشگاهی ابلاغ می‌‌‌شود.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی درباره طرح‌‌‌‌‌‌ واحدهای دانشگاهی در جهت تبلیغ بیانیه گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: واحد بابل طرح برگزاری همایش معنویت و اخلاق را ارائه کرده و واحد کازرون هم در جهت برگزاری همایش‌‌‌‌‌‌هایی در خصوص عدالت و مبارزه با فساد و واحد قشم هم به صورت کلی درصدد برگزاری همایش‌‌‌هایی با موضوع بیانیه گام دوم انقلاب است که درصدد برگزاری و اجرایی شدن این همایش‌‌‌ها هستند.

هاشمی تاکید کرد: در مرحله اول قبل از اجرایی کردن بیانیه گام دوم درصدد تبیبن اهداف بیانیه هستیم چون اگر این اهداف به خوبی تبیین نشود، اجرایی شدن آن اتفاق نمی‌‌افتد بنابراین تبیین اهداف این امر جز اولویت‌‌‌های اصلی ما است.

وی تصریح کرد: زمانی که استادان اندیشه اسلامی و معارف، آموزش‌‌‌های لازم را ببینند، بدون تردید، توانمندی لازم برای تبیین اهداف بیانیه گام دوم را خواهند داشت. کلیه این موارد در قالب کتاب‌‌‌‌های درسی ارائه خواهد شد اما این روش در حد استادان و کارکنان راهگشا نبوده بنابراین جهت تعریف جامع اهداف بیانیه گام دوم برای کارکنان و استادان هم نیازمند برگزاری همایش‌‌‌‌هایی از این دست هستیم.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی درباره برگزاری مراسم روز بسیج گفت: به مناسبت هفته بسیج، نمایشگاه‌‌‌‌‌‌‌‌های فرهنگی، علمی و پژوهشی ویژه کانون‌‌های بسیج اساتید برگزار می‌‌‌شود. بخشی از این نمایشگاه‌‌‌ها در کانون بسیج مستضعفین و واحدهای دانشگاهی هم ارائه خواهد شد. شاخص‌‌های بسیج در گام دوم هم در هفته بسیج رونمایی می‌‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043539

وب گردی

وب گردی