دانشگاه آزاد اسلامی گام‌های مثبتی در مسیر تحولات فرهنگی برداشته است

امام جمعه موقت تهران گفت: مدیران دلسوز و متدینی در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت دارند و به همین دلیل، گام‌های مثبتی در مسیر تحولات فرهنگی برداشته شده است.

حجت الاسلام محمد‌حسن ابوترابی‌فرد امام جمعه موقت تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره لزوم حرکت دانشگاه‌های کشور به سمت دانشگاه تراز انقلاب اسلامی اظهار کرد: مجامع علمی و دانشگاهی کشور با حضور مسئولان متعهد و دلسوز، استادان آراسته به علم و دیانت و دانشجویانی که شهدا و پیشگامان انقلاب اسلامی را پرچمداران عزت و سعادت خود می دانند، به سمت تبدیل شدن به دانشگاه تراز انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

وی افزود: دانشجویان وظیفه دارند با گام برداشتن در راه شهدا و الهام گرفتن از آرمان‌های آن‌ها، فضای دانشگاهی را به سمت معنویت‌گرایی و سعادت دنیوی و اخروی سوق دهند.

ابوترابی فرد با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی با عزم و اراده جدی و استمداد از خداوند متعال، باید با روش‌های صحیح و اصولی که پیامبر‌ اسلام نهادینه کرده‌اند، راه را برای تحول جامعه و فضای دانشگاهی هموار کنند.

امام جمعه موقت تهران درباره ظرفیت‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای تحولات فرهنگی و حرکت به سمت دانشگاه تراز انقلاب اسلامی گفت: درحال حاضر، مدیران دلسوز و متدینی در دانشگاه آزاد اسلامی فعالیت دارند و به همین دلیل، گام‌های مثبتی در مسیر تحولات فرهنگی برداشته شده است. امیدواریم استادان، دانشجویان و نیروهای متعهد نسبت به انقلاب اسلامی مسیر حرکت به سمت دانشگاه تراز انقلاب اسلامی را با تحقیق، پژوهش و پایبندی به مبانی اسلام هموار کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043542

وب گردی

وب گردی