راهکارهای مسائل شهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج بررسی شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج با جمعی از مسئولین امور حقوقی و مستغلات سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی، شهرداری کرج، شهرداری منطقه 7 کرج دیدار کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز از کرج، در ادامه سلسله نشست های ریاست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج در خصوص مشکلات شهری این دانشگاه، دکتر محمدحسن برهانی فر با جمعی از مسئولین شهرداری مرکزی کرج، شهردار منطقه 7 کرج و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی در اتاق شورای واحد کرج دیدار کرد.

وی در این نشست به طرح پاره ای از مشکلات و مسائل شهری دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج پرداخت و پیشنهاداتی را برای رفع این مسائل و برون رفت از مشکلات موجود ارائه نمود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در این جلسه به بررسی برخی مسائل حقوقی و اجرایی در خصوص دیوارکشی ضلع شرقی واحد کرج پرداخت و نکاتی کارشناسی شده در این زمینه را یادآور شد.

در این نشست عسگر نصیری معاون فنی شهردار کرج نیز با اشاره به موقعیت دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرج به عنوان یکی از سازمان های فرهنگی و علمی تاثیرگذار در کلانشهر کرج و استان البرز، رفع مشکلات شهری این دانشگاه را از اولویت های برنامه های شهرداری مرکز و منطقه 7 اعلام و ابراز امیدواری کرد با تعامل مثبت، مشکلات موجود بیش از پیش مرتفع شود.

مسولین حاضر در این جلسه از سوی شهرداری کرج احداله احمدی پرگو معاون شهرسازی و معماری، مجید کمالی نژاد مدیرکل املاک شهرداری، مهدی عطاءالهی جانشین مدیرکل حقوقی شهرداری، مجتبی حاج علی مدیرکل نظارتبر اجرای معابر شهری کرج، مهدی سلمانی رئیس اداره نقشه برداری شهرداری کرج و امیرحسین کاظمینی شهردار منطقه 7 کرج، رسول امامی معاون املاک و مستغلات و شاهین شکرالهی نماینده امور حقوقی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر محمدحسن برهانی فر رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان البرز و واحد کرج و نیز جمعی از مسئولین دانشگاه آزاد اسلامی، واحد کرج و شهرداری کرج بودند که به حل و فصل مسائل اجرایی دیوار ضلع شرقی واحد کرج پرداختند.

کد خبر: 1043550

وب گردی

وب گردی