مناطق شمالی تهران در صورت بارش برف آمادگی کامل دارند

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران که از مناطق یک و دو پایتخت بازدید کرد، از آمادگی بالای این مناطق در مواجهه با بارش‌ برف و باران خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهر تهران با اشاره به بازدید شب گذشته از مناطق شمالی تهران به عنوان شهردار شب،گفت: شب گذشته وظیفه شهردار شب را بر عهده داشتم، البته دستور شهردار تهران هم بود که نه فقط در حوزه پسماند بلکه همه معاونت ها و مدیران ارشد که در داخل مناطق نقش دارند، از مناطق شمالی تهران بازدید داشته باشند.

به گفته وی؛ تاکید شهردار تهران بر نظارت همه جانبه مدیران بر امکانات و شرایط‌‌ مناطق برای مقابله با برف‌های بعدی و ارتقای کیفیت خدمات در این زمینه بود. در این بازدیدها معاون خدمت شهری، معاون امور مناطق و شهرداران مناطقی که انتظار بارش برف و باران بیشتری در مناطق آن ها می رود، حضور داشتند.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران، با بیان اینکه شب گذشته از سایت‌های برف روبی منطقه یک و دو بازدید داشتم، گفت: لازم بود برخی از امکانات با عوامل منطقه و پیمانکاران مرتبط هماهنگ شد. همین طور استقرار ماشین آلات در محل‌های مناسب بررسی شد تا در زمان برف و در شرایط پیک ترافیک صبحگاهی به شکلی نباشد که امکان دسترسی به این ماشین آلات وجود نداشته باشند.

علیپور ادامه داد: مخازن مربوط به شن و نمک هم مورد بازدید قرار گرفت. در مجموع مناطق از آمادگی خوبی برخوردار بودند و شرایط مساعد بود.

وی همچنین درباره بارش برف روز شنبه و نبود آمادگی در برخی مناطق شمالی هم توضیح داد: روز شنبه به این شکل نبود که در مناطق و عوامل مرتبط آمادگی وجود نداشته باشد، اما بارش برف زمانی رخ داد که پیک ترافیک بود و همزمان بودن ترافیک و بارش برف زیاد سبب شد امکان فعالیت از ماشین آلات گرفته شود. البته می توان در شرایط مشابه مقداری مخازن بیشتر در دسترس قرار داد تا مردم هم مشارکت داشته باشند، که هم اکنون این امر در حال انجام است.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با بیان اینکه امکانات و شرایط امروز شهرداری در مواجهه با برف و باران بالاتر از میانگین سال های گذشته است، گفت: سازمان مدیریت پسماند هم حدود 245 ماشین خود را به عنوان نیروی کمکی و پشتیبان به مناطق منتقل کرده است. البته این اقدام از انتهای هفته گذشته و پیش از شروع بارش‌ها انجام شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043597

وب گردی

وب گردی