330 عضو هیئت علمی در واحد خوراسگان مشغول تدریس هستند/ تولید ماده CRM در مرکز رشد دانشگاه

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان گفت: 330 عضو هیئت علمی در واحد خوراسگان داریم. بیشترین عضو هیئت علمی ما در رشته‌‌‌‌‌های روان‌‌شناسی و دندان‌‌پزشکی است.

پیام نجفی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در گفت‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه واحدهای مختلف جهت ارتقای استادان گفت: در واحدهای استان اصفهان، کارگاه‌‌‌‌‌‌‌های مختلفی جهت توسعه امور علمی، فرهنگی و پژوهشی در نظر گرفته شده است. دفتر مشاور پژوهشی که در دانشگاه راه‌‌‌اندازی کردیم به استادان و دانشجویان کمک می‌‌کند که چگونه دستاوردهای پژوهشی را به روش استاندارد و دانش‌‌بنیان ارائه کنند.

وی درباره تبادل استاد و دانشجو با دیگر کشورها جهت ارتقای وضعیت استادان تشریح کرد: برای ارتباط با دیگر کشورها جهت تبادل استاد و دانشجو، ظرفیت لازم در واحدهای مختلف استان اصفهان وجود دارد. در همین راستا، رایزنی‌‌هایی با کشورهایی چون آلمان و نیوزلند انجام دادیم و با توجه به ظرفیت علمی مناسبی که در واحد خوراسگان وجود دارد، تعاملات مناسبی در راستای ارتقای استادان برای آشنایی با روش‌‌های نوین تدریس انجام خواهد شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در ادامه درباره پرداخت حقوق استادان حق‌‌‌التدریس خاطرنشان کرد: حقوق استادان حق‌‌‌التدریس به صورت ساعتی و براساس ساعات حضور و غیاب پرداخت می‌‌‌شود. جذب استادان حق‌‌‌‌‌‌‌التدریس هم بعد تایید از سوی سازمان مرکزی و مسئولان واحدها، براساس نیازمندی واحدهای دانشگاهی انجام می‌‌‌شود.

نجفی اظهار کرد: در حال حاضر، 330 عضو هیئت علمی در واحد خوراسگان داریم. بیشترین عضو هیئت علمی در رشته‌‌‌‌‌های روان‌‌شناسی و دندان‌‌پزشکی فعالیت دارند. در رشته‌‌‌های فنی و مهندسی و پزشکی هم امسال جذب هیئت علمی خواهیم داشت.

وی درباره محصولاتی که در نمایشگاه فناورانه دانشگاه آزاد توسط واحدهای استان اصفهان ارائه می‌‌‌‌‌شود، تصریح کرد: از جمله محصولاتی که در مرکز رشد واحد خوراسگان تولید شده و در نمایشگاه فناورانه دانشگاه آزاد توسط واحدهای استان اصفهان ارائه خواهد شد، CRM یا همان مواد مرجع آزمایشگاهی است که جزو مواد اصلی و اولیه کلیه آزمایشگاه‌‌ها‌ست. این محصول برای اولین‌‌بار در کشور، توسط واحد خوراسگان تولید شده که در مرحله تجاری‌‌‌‌‌سازی قرار دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043628

وب گردی

وب گردی