«انفجار در عسلویه» از برنامه‌های اغتشاش‌گران بود

سخنگوی هیئت دولت گفت: در جلسه هیئت دولت شواهد اطلاعاتی مبنی بر تلاش برای ایجاد انفجارهایی در عسلویه با دینامیت ارائه شد.

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوز ، علی ربیعی سخنگوی دولت در حاشیه جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت: ما قبلا هم پیش بینی می کردیم سال ۹۸ از نظر سیاسی و امنیتی سال سختی باشد. این پیش بینی براساس گزاره ها و داده های اطلاعاتی بود. شاهد این بودیم وقتی که تحریم شروع شد، اعلام کردند که در صدد تحمیل بیشترین فشار بر جامعه ایران خواهیم بود.

وی افزود: علاوه بر این آشکارا اعلام کردند که قصد ما ایجاد ناامنی روانی است. شاید واژه «درد» را در بیانیه های مختلف ایالات متحده شنیده باشید. به اعتقاد من گروهی از مردم از روی هیجان و نارضایتی به صحنه آمده اند و قطعاً این گروه شنبه شب تکلیف خود را مشخص کرده اند و در خیابان ها نبوده اند. این افراد برای مقابله قابل احترام هستند و صدایشان شنیدنی است و تمهیدات زیادی برای گفتگو و شنیدن صدای آنها اندیشیده خواهد شد.

ربیعی تصریح کرد: بلافاصله دو گروه دیگر که روزهای یکشنبه و دوشنبه به بعد در خیابان ها ظاهر شدند. بخشی از این افراد قطعا از جریان هایی که قرار بود بحران اجتماعی در ایران ایجاد کنند، نشأت می گرفتند. برای ما گزارش آمد که جاده عسلویه را بستند و اجازه تغییر شیفت در عسلویه را نمی دهند.

سخنگوی دولت خاطرنشان کرد: امروز در جلسه دولت شواهد اطلاعاتی ارائه شد که نشان می دهد این افراد بعد از برنامه ریزی قصد داشتند انفجارهایی را انجام دهند و دینامیت هایی را به برخی از لوله ها بسته بودند و قرار بود در عسلویه انفجار ایجاد کنند. مردم ما می دانند که چه کسانی سود می برند.

کد خبر: 1043649

وب گردی

وب گردی