مجموعه گزینش دانشگاه آزاد به استفاده از فناوری‌های نوین اهتمام ویژه دارد

رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه مجموعه گزینش دانشگاه آزاد به استفاده از فناوری‌های نوین اهتمام ویژه دارد، گفت: تمامی همکاران باید به استفاده از تکنولوژی‌های نوین توجه کنند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، سید مجید موسوی رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی امروز عصر در پایان مراسم تکریم رئیس اسبق مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی که در هتل فرهیختگان برگزار شد، گفت: عرصه گزینش از ابتدای انقلاب اسلامی، از جایگاه ویژه ای برخوردار بوده و بهترین نیروها در آن خدمت رسانی می کردند.

وی افزود: در اوایل انقلاب اسلامی، گزینش گَران وظیفه جذب نیروهای مومن و متعهد در نهادهای مختلف را داشتند؛ فرآیند گزینش، ایثارگری خاصی را می طلبد که متاسفانه در خیلی از موارد مغفول مانده است‌ اما با تمام این تفاسیر، باید تلاش کنیم تا وظایف خودمان را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم.

موسوی ادامه داد: مرکز گزینش دانشگاه آزاد درحال حاضر، نیازمند تحول در حوزه های نرم افزاری و سخت افزاری است که امیدواریم با جذب نیروهای متعهد و کاردان، شاهد تحولات گسترده در این مرکز باشیم؛ استفاده از فناوری های نوین و تکنولوژی نیز در دستور کار تمامی کارکنان این مجموعه قرار خواهد گرفت.

رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: قطعا بدون هم افزایی، انسجام و همکاری نمی توانیم این تحولات را رقم بزنیم لذا باید ارتباطات میان کارکنان مرکز مستحکم تر از قبل شود تا به حول قوه الهی، خودسازی و بازسازی را از درون آغاز کنیم. روحیه انقلابی و جهادی نیز لازمه اصلی این حرکت است.

وی تصریح کرد: آموزش و توانمندسازی گزینش گران یکی از اولویت های اصلی ما خواهد بود؛ در واقع گزینش گران باید با مسائل روز آشنا باشند تا رسالت و وظیفه خود را با اشراف بر مسائل پیرامونی انجام دهند. افراد جدیدی به این مرکز اضافه خواهند شد که آگاهی کاملی را به مسائل روز داشته باشند.

موسوی با بیان این که مجموعه گزینش دانشگاه آزاد به استفاده از فناوری های نوین اهتمام دارد اضافه کرد: تمامی همکاران باید نسبت به استفاده از تکنولوژی های روز توجه ویژه ای داشته باشند.

رئیس مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی تاکید کرد: صلاحیت علمی اعضای هیئت علمی، برعهده هیئت های جذب قراردارد؛ همچنین بازبینی و یکسان سازی آیین نامه ها و بخشنامه در دستور کار خواهد گرفت تا پاسخگوی تمام نیازهای انسانی در حوزه های مختلف باشد. همچنین فرم های گزینشی، متناسب با شان و جایگاه هرشخصی از جمله استاد و دانشجو و هیئت علمی تنظیم خواهد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال این هستیم که شان و جایگاه مرکز گزینش دانشگاه آزاد اسلامی را ارتقا دهیم و با تلاش همه جانبه در مسیر آرمان های انقلاب اسلامی گام بر می داریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043704

وب گردی

وب گردی