تداوم  بارش برف و باران در 11 استان/مه گرفتگی در ارتفاعات جاده ها

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا به آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشور اشاره کرد و گفت: بارش برف و باران در 11 استان کشور ادامه دارد.

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا، در خصوص آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده های کشورگفت: بارش برف در اکثر محورهای استان کرمان، محورهای قوچان-درگز،مشهد –باغچه و مشهد-ملک آباد در استان خراسان رضوی، محورهای کرج-چالوس و کیاسر-سمنان در استان مازندران، محور توسکستان-شاهرود در استان گلستان و محور یزد-شیراز در استان یزد ادامه دارد.

سرهنگ رحمانی به حجم برف در محور کوهرنگ - بازفت در استان چهارمحال و بختیاری و محور توسکستان -شاهرود در استان گلستان اشاره کرد و گفت: رانندگان با رعایت موارد ایمنی و استفاه از لباس گرم و تجهیزات ایمنی حتما از زنچیر چرخ استفاده کنند.

وی افزود: اکثر محورهای استان های گیلان، مازندران، گلستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی و خراسان جنوبی بارانی است.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: در اکثر محورهای استان های اردبیل،خراسان جنوبی، ارتفاعات محور کرج-چالوس، محورآباده-صفاشهر در استان فارس، محور قزوین-رشت و قزوین -کرج در استان قزوین، محورهای بجنورد-اسفراین و بجنورد-آشخانه در استان خراسان شمالی و محورهای قوچان-درگز و مشهد-چناران در استان خراسان رضوی مه گرفتگی همراه با کاهش دیدگزارش شده است.

به گفته رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا سایر محورهای مواصلاتی کشور از جوی آرام و ترافیکی روان برخوردار است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043717

وب گردی

وب گردی