دانشگاه آزاد اسلامی ظرفیت بالایی در برگزاری آزمون‌های استخدامی دارد

فرماندار کازرون گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با داشتن سابقه و تجربه ۴۰ ساله خود می‌تواند با بهترین نحوه ممکن آزمون استخدامی دولت را در صحت و سلامت کامل برگزار کند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد کازرون، داریوش دهقان فرماندار کازرون به همراه معاونان خود با حضور در محل برگزاری هفتمین آزمون استخدامی دولت در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون از حوزه‌های امتحانی بازدید و با ابراز رضایت از نحوه برگزاری آزمون از مسئولان و عوامل اجرایی آن در دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون تشکر و قدر‌دانی کرد.

فرماندار کازرون با حضور در محل برگزاری آزمون واقع در ساختمان دانشکده پزشکی و دانشکده فنی و مهندسی این دانشگاه با تعدادی از داوطلبان و عوامل اجرایی آزمون گفتگو و برای همه شرکت‌کننده‌ها آرزوی موفقیت کرد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون نیز تعامل و همکاری خوب بین دانشگاه و ادارات این شهرستان را یادآور شد و گفت: این آزمون با بیش از هزار و ۵۰۰ نفر شرکت‌کننده در دو نوبت صبح و عصر پنج‌شنبه در محل دانشکده فنی و مهندسی و دانشکده پزشکی دانشگاه برگزارشده است.

جمال‌الدین الوانی که فرماندار کازرون را در بازدید از حوزه‌های امتحانی خواهران و برادران همراهی می‌کرد، گفت: در هر آزمونی دقت و سلامت در آن آزمون مهم است و شرایط مناسب محیطی ازجمله ایجاد آرامش و فضای لازم برای تمرکز کردن حق هر شرکت‌کننده در آزمون است.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043778

وب گردی

وب گردی