انواع وام دانشجویی به دانشجویان واحد شهرقدس پرداخت می‌‌‌‌شود

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس گفت: این واحد دانشگاهی با پیش‌بینی انواع وام‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند‌مدت شرایط تحصیل برای دانشجویان را فراهم کرده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد شهر قدس، عبدالله قاسمی پیربلوطی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت، در مراسم توجیهی دانشجویان جدید دانشگاه آزاد اسلامی شهرقدس با عنوان (آفتاب‌مهر) با تبریک به آنان به مناسبت ورود به این واحد دانشگاهی بیان کرد: مایه افتخار است در شهری به نام شهرقدس هستیم که دانشگاه آزاد آن در تراز ملی و بین‌المللی قرار دارد و باعث افتخار ماست که در این مجموعه فعالیت می‌کنیم.

وی افزود: یکی از مباحث بسیار مهم در حوزه آموزش این است که کارشناسان، مدیران گروه‌ها و رؤسای دانشکده‌ها بهترین امانت‌دار در مجموعه دانشگاه هستند و اگر دانشجویی در زمان تحصیل با مشکل مواجه شد با مراجعه به مجموعه معاونت فرهنگی دانشجویی مشکل آن دانشجو برطرف می‌شود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس، ملارد و صفادشت گفت: بعضی از دانشجویان بر این فکر هستند که اگر اطلاعات اشتباه دهند به نفعشان است درحالی‌که این‌طور نیست اگر مسئله‌ای پیش بیاید ما باید با دانشجو ارتباط داشته باشیم که باتوجه به اطلاعات اشتباه داده‌شده این امر ممکن نیست.

پیربلوطی ادامه داد: در رابطه با مسائل مالی، این واحد دانشگاهی صندوق رفاه دانشجویی دارد که باتوجه به وضعیت اقتصادی بد موجود می‌تواند کمکی برای دانشجویان باشد و دریافت وام‌های صندوق رفاه شامل انواع وام‌ها‌ی کوتاه‌مدت، میان‌مدت، بلند‌مدت و وام‌های بعد از فارغ‌التحصیلی با سود ۲دو درصد کارمزد ۵ ساله و ۱۰ ساله کمک‌حال دانشجویان است.

وی در رابطه با فعالیت باشگاه پژوهشگران گفت: دانشجویانی که پژوهشگر هستند می‌توانند در باشگاه پژوهشگران فعالیت کنند.

به گفته رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرقدس؛ تخفیف ۲۰ تا ۵۰ درصدی شامل حال دانشجویان ممتاز در رشته‌های مختلف نیز می‌‌‌شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043779

وب گردی

وب گردی