شرایط جدید دانشگاه در بودجه سالیانه مشخص و هدف گذاری شده است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر بودجه ریزی سال جدید دانشگاه را اقدامی دوراندیشانه در راستای استانداردسازی، توسعه و بهینه سازی منابع موجود دانشگاه برشمرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از واحد بوشهر، اسماعیل عبدالهی دبیر هیأت امناء و رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و واحد بوشهر در جلسه ابلاغ سیاست ها و احکام بودجه ای سال جاری مالی دانشگاه آزاد اسلامی این استان با بیان اینکه با سیاست بودجه ای جدید دانشگاه و تغییر سال مالی، الزامات به خصوصی در سند بودجه اعلام شده است، گفت: در این سند، شرایط جدید، مشخص و هدف گذاری شده است.

دبیر هیأت امناء دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر با تأکید بر اینکه خوشبختانه بودجه ریزی سال جدید دانشگاه آزاد اسلامی بر مبنای واقعیات انجام شده است، تشریح کرد: بودجه دانشگاه آزاد اسلامی توأم با برنامه و برنامه نیز بر مبنای بودجه قرار گرفته است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر ادامه داد: این مطلب بدان معناست که بودجه در چارچوب یک برنامه در نظر گرفته شده است و درآمد و هزینه ها دقیقاً تابعی از برنامه ها هستند.

عبدالهی با تأکید بر اینکه قطعاً در چارچوب شرایط جامعه و دانشگاه، تمام وقایع قابل پیش بینی نخواهد بود، خاطرنشان کرد: بودجه سالیانه متأثر و وابسته به مسائل درونی و پیرامونی دانشگاه است و بر همین اساس باید متناسب با درآمد حقیقی، تعادل و توازن در برنامه ها و بودجه ایجاد کرد.

عبدالهی تصریح کرد: بودجه ریزی امسال دانشگاه، اقدامی شایسته و دوراندیشانه در راستا و چارچوب کنترل و شفاف سازی امور، استانداردسازی، توسعه و بهینه سازی منابع به ویژه منابع غیرشهریه ای است.

وی با برشمردن مختصری از ساختارها و فرصت هایی که در دانشگاه ایجاد شده است، اذعان کرد: به یاری خداوند متعال و فعالیت ها و تلاش های مدیران سازمانی و استانی، ضمن دست یابی به افق های مد نظر و راهکارهای اثرگذار در برون رفت از چالش ها، بتوانیم دانشگاه را در مسیر ایفای نقش اجتماعی خود سازماندهی کنیم.

عبدالهی با اعلام اینکه کارگروه سیاست های بودجه ای در استان بوشهر به منظور رصد امور تشکیل شده است، اظهار کرد: تشکیل این کارگروه به دلیل اینکه باید بودجه به طور ویژه بررسی و اجرایی شود، یک ضرورت مهم است.

در این جلسه مقرر شد شرایط حضور دانشجویانی که به دلایل شخصی و به ویژه مسائل مالی از تحصیل بازمانده و یا روند تحصیلی آنان دچار وقفه شده است، تسهیل و نیز با اتخاذ سیاست های تعاملی میان دانشگاه و اداره کل بنیاد شهید استان، ضمن حمایت همه جانبه از دانشجویان گرانقدر شاهد و ایثارگر، مطالبات دانشگاه پیگیری و تعیین تکلیف شود.

کد خبر: 1043819

وب گردی

وب گردی