ضرورت وجود حجاب از دید منابع روایی و عقلی در کرسی آزاد‌اندیشی دانشجویان بررسی شد

طی برگزاری جلسه کرسی آزاد‌اندیشی برای دانشجویان در واحد اردبیل ضرورت وجود حجاب و عفاف از دید منابع روایی و عقلی بررسی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در اردبیل، به همت فریبا نوروش‌پور عضو هیأت علمی واحد اردبیل با همکاری و مشارکت اداره کل فرهنگی و اجتماعی واحد، کرسی آزاد‌اندیشی با موضوع ضرورت وجود حجاب و عفاف در جامعه در یکی از کلاس‌های درسی دانشگاه با استقبال خوب دانشجویان برگزار شد.

در این جلسه دانشجویان نظرات خود را در موضوع مربوطه ارائه و در قالب نقد و بررسی این نظرات توسط سایر دانشجویان حاضر و با راهنمایی و هدایت استاد مربوطه نتایج ارزشمند علمی و منطقی بدست آمد.

در این برنامه رئیس نهاد رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان، معاون فرهنگی و دانشجویی و مدیرکل فرهنگی و اجتماعی واحد اردبیل نیز حضور داشتند.

فریبا رامزی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی واحد اردبیل هدف از برگزاری این کرسی‌ها و نشست‌ها را ایجاد بسترهای مناسب نقد و گفتمان در فضای کاملا آزاد و به‌دور از هرگونه حاشیه عنوان کرد و از استادان دلسوز و دغدغه‌مند دانشگاه خواست تا چنین فرصت‌هایی را برای ابراز عقیده‌ها و سلیقه‌های دانشجویان فراهم‌کنند تا همگان بتوانند از نعمت فضای علمی و فرهنگی دانشگاه بهره‌مند شوند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1043836

وب گردی

وب گردی