واحد اردبیل در حوزه‌های اقتصادی و علمی آینده درخشانی دارد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در جمع کارکنان خواهر دانشگاه آزاد اسلامی واحد اردبیل از آینده درخشان و رو‌به‌رشد این دانشگاه در حوزه‌های اقتصادی و علمی خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در اردبیل، در نشست صمیمی کارکنان خواهر دانشگاه با مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه که با حضور حداکثری کارکنان خواهر دانشگاه برگزار شد، اسحاق رسولی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با بیان‌اینکه این دانشگاه آینده‌ای شکوفا و درخشان در حوزه‌های اقتصادی، علمی و غیره با بهره‌مندی از منابع ثروت‌های موجود و ایجاد منابع و کانون‌های جدید خواهد داشت، گفت: این امر با همدلی و هم‌افزایی تک‌تک استادان و کارکنان ممکن خواهد بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل افزود: دانشگاه در دو سال اخیر اقدامات بسیار خوبی در محور تحولی مرکز سنجش سلامت و استعدادیابی ورزشی، آکادمی ورزشی فرهیختگان، مراکز تحقیقاتی آب، انرژی، گیاهان دارویی، توسعه فعالیت‌های کشاورزی در مزرعه دانشگاه، مراکز رشد و شرکت‌های دانش‌بنیان و غیره داشته است.

رسولی تصریح کرد: در زمینه بهبود مستمر و ارزش‌افزایی نیز همت همگانی ارکان دانشگاه لازم و ضروری است.

حجت الاسلام محمد تجلایی ضمن تقدیر و تشکر از همدلی، وحدت، متانت و نگاه عقلانی در بروز و ظهور معنویت و حس مسئولیت‌پذیری بانوان چه در خانواده و چه در امور اداری و دعای خیر در حق این قشر شریف گفت: همه درخواست‌های صنفی و دغدغه‌های بحق بانوان، باید جمع‌آوری شده و توسط سه نفر از نمایندگان خواهر در جلسات هیئت رئیسه و یا جلساتی که با حضور مسئولان دانشگاه تشکیل می‌شود، مطرح و نسبت به اقدام، مطالبه‌گری شود.

مسئول نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اردبیل افزود: این جلسات به‌صورت منظم ادامه داشته و در هر جلسه یکی از مسئولان دانشگاه جهت پاسخگویی حضور داشته باشد.

تجلایی از بانوان کارمند دانشگاه در خصوص احیای امر به معروف و نهی از منکر برای دانشجویان درخواست همکاری کرد.

در ادامه علیرضا عبدالرحیمی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه با تقدیر از قبول دعوت خواهران اظهار کرد: جای شکر است که در کمیته انضباطی کارکنان درباره خواهران موردی وجود ندارد.

وی تأکید کرد در طرح یاوران معروف و پاسخگویی به شبهات دینی، برخورد و تذکر دوستانه با دانشجویان همکاری خواهران کارمند ضروری به نظر می‌رسد.

در ابتدای این نشست فریبا رامزی مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه ضمن تشکر از حضور پر شور خواهران در تمامی برنامه‌های دانشگاه به‌ویژه مراسم یادبود همسر یک از همکاران خواهر دانشگاه، از خواهران خواست که نقطه نظرات، پیشنهادات و مشکلات کاری حوزه خود را بیان کنند و همکاران با ارائه این موارد به‌صورت کتبی و شفاهی بر سرعت‌بخشی در رسیدگی به این امور تأکید کردند.

کد خبر: 1043863

وب گردی

وب گردی