خدمات‌دهی امور خیریه در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل دو برابر خواهد شد

نائب‌رئیس مرکز نیکوکاری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از خدمات‌دهی دو برابری امور خیریه در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل خبر داد.

بهنام بهاری معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایسکانیوز در اردبیل گفت: کارکنان واحد اردبیل سال‌هاست که به صورت غیررسمی و در قالب یک دفتر امور خیریه، کمک‌های مختلفی را به نیازمندان ارائه کرده‌اند، اما با راه‌اندازی مرکز نیکوکاری فرهیختگان دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل و با همراهی کمیته امداد امام خمینی(ره) خدمات‌دهی در این زمینه بیش از دو برابر خواهد شد.

بهاری افزود: به‌ازای هر مبلغی که توسط مرکز نیکوکاری به نیازمندان ارائه شود به‌همان اندازه نیز توسط کمیته امداد به فرد تحت‌پوشش پرداخت می‌شود و به‌این‌ترتیب مبالغ خدمات‌دهی دو برابر خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ادامه داد: بیش از 70% خدمات‌دهی این مرکز برای دانشجویان واحد اردبیل خواهد بود و عمده خدمات نیکوکاری در قالب هزینه‌های درمانی، پرداخت شهریه، خرید جهیزیه، فعالیت‌های کارآفرینی و کمک به زندانی‌ها می‌باشد تا باری از روی دوش این عزیزان بردارد.

وی خاطرنشان کرد: ریاست مرکز نیکوکاری فرهیختگان واحد اردبیل بر عهده رئیس واحد است و همکاران ما در محل اصلی این مرکز که در طبقه همکف دانشکده علوم انسانی می‌باشد، آماده عضوگیری و ارائه خدمات به دانشجویان و کارکنان علاقمند هستند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1043867

وب گردی

وب گردی