زیرساخت‌ها و سالن‌های ورزشی واحد قزوین با معیارهای روز جهان ساخته شده است

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه‌ آزاد اسلامی گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یکی از واحدهای پرتوان با زیرساخت‌های بسیار مناسب ورزشی از حیث کمیت و استانداردهای لازم می‌باشد و دارای زیرساخت‌های ورزشی و سالن‌هایی است که با معیارهای روز جهان ساخته شده است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، کمال جوانمرد مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه‌ آزاد اسلامی ضمن قدردانی از دانشگاه آزاد اسلامی قزوین به دلیل پذیرفتن میزبانی مسابقات بدمینتون کارکنان و اعضای هیات علمی این دانشگاه، گفت: دانشگاه آزاد اسلامی معمولا به مناسبت‌های مختلف مسابقات ورزشی متعددی برگزار می‌کند و معتقد هستیم ورزش نه یک هدف، بلکه ابزاری برای ارتقای فرهنگ و سلامت جامعه است.

وی ادامه داد: این مسابقات با شرکت 16 تیم از واحدهای دانشگاهی استان‌های مختلف و با حضور 160 ورزشکار در رشته‌ بدمینتون کارکنان و اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در بخش آقایان و به میزبانی واحد قزوین در حال برگزاری است.

جوانمرد تصریح کرد: دانشگاه آزاد اسلامی با افتخار به منظور بزرگداشت هفته‌ی بسیج این مسابقات را برگزار می‌کند که اتفاقا افتتاحیه‌ی آن مقارن شد با اولین روز از هفته‌ بسیج و مسابقات طی 3 روز از یکم تا سوم آذرماه 98 در حال برگزاری است و در روز آخر با برگزاری مراسم اختتامیه و اهدای جوایز به نفرات و تیم‌های برتر به کار خود پایان خواهد داد.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه‌ آزاد اسلامی در خصوص تاثیر این مسابقات در روحیه ی استادان و کارکنان دانشگاه نیز اظهار داشت: پویایی هر سیستمی زمانی اتفاق خواهد افتاد که همراه با نشاط و شادابی باشد، به همین دلیل احساس کردیم که وظیفه‌ دانشگاه آزاد اسلامی است تا به بخش ورزش استادان و کارکنان نیز نگاه ویژه‌ای داشته باشد و امیدوار هستیم نشاط حاصل از این مسابقات در راندمان و بهره‌وری دانشگاه آزاد اسلامی موثر باشد که قطعا این مهم اتفاق خواهد افتاد.

جوانمرد در خصوص میزبانی واحد قزوین نیز گفت: دانشگاه آزاد اسلامی قزوین یکی از واحدهای پرتوان با زیرساخت‌های بسیار مناسب ورزشی از حیث کمیت و استانداردهای لازم می‌باشد و دارای زیرساخت‌های ورزشی و سالن‌هایی است که با معیارهای روز جهان ساخته شده که جا دارد در این زمینه از موسی‌خانی و هیات رئیسه‌ این دانشگاه تشکر کنم که به بخش ورزش به صورت ویژه نگاه کرده‌اند که البته حق هم همین است، زیرا ورزش در دانشگاه آزاد اسلامی یک ارزش و اولویت است؛ به همین جهت مناسب دیدیم با توجه به ظرفیت‌های این واحد هم مسابقاتی برگزار کنیم و هم این واحد را به سایر واحدها معرفی کنیم تا بتوانند از آن الگوبرداری کنند.

وی در رابطه با نفرات برتر این مسابقات نیز گفت: اگر قرار باشد دانشگاه آزاد اسلامی تیمی راهی مسابقات قهرمانی کشور یا لیگ برتر کند، بدون شک از نفرات برتر این مسابقات می‌توانیم استفاده کنیم.

مدیرکل تربیت بدنی دانشگاه‌ آزاد اسلامی با اشاره به لزوم ترویج روحیه‌ی اخلاق مداری، افزود: در این مسابقات به تیم برتر از لحاظ اخلاق هم کاپ اخلاق اهدا خواهد شد.

جوانمرد در پایان یادآور شد: از میزبانی خوب دانشگاه آزاد اسلامی قزوین تشکر می‌کنم و امیدوارم این اتفاق خوب ادامه داشته باشد تا در آینده نیز میزبانی سایر مسابقات را به این واحد اعطا کنیم.

انتهای پیام /

کد خبر: 1043892

وب گردی

وب گردی