جشنواره استانی شعر دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار می‌شود

جشنواره استانی شعر دانشجویی با محوریت «حجاب و عفاف و صلح و دوستی» به میزبانی دانشگاه آزاد شاهرود در آذرماه امسال برگزار می شود.

شکیبا غفاریان دبیر کانون شعر و ادب دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در گفتگو با خبرنگار ایسکانیوز در شاهرود، از برگزاری جشنواره استانی شعر دانشجویی با محوریت «حجاب و عفاف و صلح و دوستی» به میزبانی دانشگاه آزاد شاهرود در آذرماه امسال خبر داد.
غفاریان با بیان اینکه محور اشعار باید «حجاب و عفاف و صلح و دوستی» باشد ابراز کرد: شرکت برای تمام دانشجویان دانشگاه‌های استان سمنان آزاد است و مهلت ارسال آثار تا ۲۰ آذرماه امسال خواهد بود.
دانشجوی روان‌شناسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود ضمن بیان اینکه ارائه شعر در تمامی قالب‌های شعری پذیرفته می‌شود، افزود: هر دانشجو می‌تواند سه اثر را به دبیرخانه جشنواره ارسال کند که در نهایت ۱۰ اثر مورد تقدیر قرار خواهد گرفت.
دبیر کانون شعر و ادب سپیدار با تأکید بر اینکه اشعار باید جدید باشد و در هیچ جشنواره دیگری ارائه نشده باشد، ابراز داشت: اشعاری که به مرحله دوم داوری راه پیدا کنند در قالب کتاب نفیسی به چاپ خواهند رسید لذا ذکر مشخصات کامل فردی در ذیل آثار الزامی است.
شکیبا غفاریان در خصوص نحوه ارسال آثار تصریح کرد:متقاضیان می‌توانند آثار خود را از طریق پست الکترونیکی به آدرس Shakiba.ghafarian@yahoo.com و یا از طریق پیام رسانها به آیدی SHghaffarian@ ارسال و یا به شماره 02332390537 فاکس کنند.
برگزیده دهها جشنواره و کنگره بین المللی و ملی با بیان اینکه حضور برگزیدگان در مراسم اختتامیه الزامی است خاطر نشان کرد: مراسم اختتامیه در ساعت ۹ صبح روز ۲۴ آذرماه سال جاری در سالن آمفی‌تئاتر دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود برگزار خواهد شد و جوایز نفرات برتر به صورت نقدی پرداخت می شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 1043898

وب گردی

وب گردی