تدارک جمکران برای هفته اول آذر/ مهدی سلحشور دعای توسل می‌خواند

مسجد مقدس جمکران در اولین هفته آذرماه همچون هر هفته، برنامه‌ قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه را برگزار می‌کند که سه‌شنبه این هفته، مهدی سلحشور دعای توسل را خواهد خواند.

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، مسجد مقدس جمکران در اولین هفته آذرماه همچون هر هفته، برنامه‌ قرائت دعای توسل، کمیل و ندبه را برگزار می‌کند.

براساس این گزارش، این مسجد در روز سه‌شنبه ۵ آذرماه مراسم خود را با آموزش قرآن و شرح صحیفه سجادیه از ساعت ۱۸ آغاز می‌کند و سپس مراسم قرائت دعای توسل با عنوان «توسل به حریم کبریا» با سخنرانی حجت‌الاسلام مهدوی‌نیا و قرائت دعای مهدی سلحشور از ساعت ۲۰:۱۵ برگزار می‌شود.

براساس این گزارش، برنامه‌های روز پنجشنبه ۷ آذرماه این مسجد، با جلسه آموزش عمومی قرآن از ساعت ۱۸ آغاز و برنامه قرائت دعای کمیل با عنوان «کمیل عارفانه» با سخنرانی حجت‌الاسلام مبینی و قرائت دعای محمود بذری از ساعت ۲۰:۱۵ برگزار خواهد شد.

همچنین برنامه‌های این مسجد در روز جمعه ۸ آذرماه، از ساعت ۵:۴۵ با قرائت دعای عهد آغاز و سپس برنامه قرائت دعای ندبه با عنوان «ندبه انتظار» با سخنرانی حجت‌الاسلام سیدحسین مومنی و قرائت دعا حسن حیدرزاده از ساعت ۶ برگزار می‌شود.

در نهایت برنامه‌های این هفته مسجد مقدس جمکران با قرائت زیارت آل یاسین از ساعت ۱۶:۱۵ دقیقه روز جمعه پایان خواهد یافت.

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 1043903

وب گردی

وب گردی