جزئیات برگزاری چهارمین جشنواره جایزه ملی ایثار اعلام شد

سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی دستورالعمل برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی ـ تحصیلی جایزه ملی ایثار را ابلاغ کرد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، احمد صالحی آرا سرپرست مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل برگزاری چهارمین جشنواره آموزشی ـ تحصیلی جایزه ملی ایثار را به رؤسای استان‌ها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزش‌های عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.

صالحی آرا در این دستورالعمل تأکید کرده دستورالعمل اجرایی انتخاب دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر علمی برای شرکت در چهارمین جشنواره آموزشی – تحصیلی (جایزه ملی ایثار) به واحدها ارسال شده است و واحدها باید بر مبنای شاخص های تعیین‌شده، نفرات برگزیده هر یک از دوره های آموزشی (کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری حرفه‌ای و دکتری تخصصی) که بالاترین امتیاز را در بین دانشجویان شاغل به تحصیل کسب کرده‌اند، با تمامی مستندات برای شرکت در جشنواره حداکثر تا 15 دی ماه به مرکز امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سیستم اتوماسیون اداری و ایمیل info@esargaran.iasu.ir ارسال کنند.

گفتنی است افرادی که در دوره های قبل به عنوان نفرات اول جشنواره انتخاب و جایزه دریافت کرده اند، مشمول این دستورالعمل نمی شوند.

در این دستورالعمل تأکید شده است: دانشجویان برگزیده که بیشترین امتیاز را از بین استان ها کسب کرده باشند، برای شرکت در جشنواره جایزه ملی ایثار که اسفندماه سال جاری در تهران برگزار خواهد شد، به دبیرخانه جشنواره معرفی می شوند.

لازم به ذکر است به پیوست این دستورالعمل، دستورالعمل اجرایی انتخاب دانشجویان شاهد و ایثارگر برتر علمی برای شرکت در چهارمین جشنواره آموزشی – تحصیلی (جایزه ملی ایثار) به واحدها و مراکز آموزشی ابلاغ شده است. شرایط عمومی، نحوه امتیازدهی، فرم های مربوطه، نحوه انتخاب برترین ها، نحوه تجلیل از منتخبان و... ازجمله موضوعات مطرح شده در این دستورالعمل است.

انتهای پیام /

کد خبر: 1043917

وب گردی

وب گردی