دعوت از مردم و دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی علیه اغتشاشات

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی ضمن محکوم کردن فتنه اخیر از عموم مردم و دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی فردا چهارم آذرماه در محکومیت اغتشاشات دعوت کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی در پیامی ضمن محکوم کردن فتنه اخیر از عموم مردم و دانشگاهیان برای حضور در راهپیمایی فردا در محکومیت اغتشاشات دعوت کرد.

در ابتدای این پیام آمده است: سپاس خداوند را که بار دیگر با درایت و مدیریت مدبرانه رهبری و هوشمندی مردم آتش فتنه خاموش شد. بار دیگر منویات فصل الخطاب ولی فقیه و گوش به فرمانی مردم، نقشه شوم اراذل اجاره ای را نقش بر آب کرد. بار دیگر مزدوران و جیره خواران شیطان بزرگ مبهوت هوشیاری مردمی شدند که با اشاره رهبری صفشان را از فتنه سازان و فتنه گردانان جدا ساختند. بار دیگر مردم شریف نشان دادند امنیت و آرامش جامعه خط قرمزشان است و نمی‌گذارند دشمنان در میدان مطالبات به حق اقتصادی عرض اندام کنند. مردم ضمن آنکه مدیریت جهادی درآمدهای حاصل از افزایش قیمت بنزین را خواستارند، با مدیریت جهادی رهبری لرزه بر اندام بدخواهان نظام مقدس انداخته و به جهانیان ثابت کردند مهمترین عامل اقتدار نظام یعنی پشتوانه مردمی، همواره بیدار و هوشیار است.

بسیج اساتید دانشگاه آزاداسلامی بیان کرد: حالا چند روزی است که مردمان دلیر هر شهر بصورت خودجوش به خیابان‌ها آمدند تا حمایت از امنیت کشور و انزجار از اغتشاشگران را فریاد زنند. با اتکا به حول و قوه الهی روز دوشنبه بار دیگر خیابان‌های تهران حضور مردمی را ثبت می‌کنند که خواهند آمد تا نشان دهند پای آنچه خون داده اند ایستاده‌اند.

در بخش پایانی این پیام آمده است: بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ضمن سپاس و حمایت از حرکت های مردمی شهرهای مختلف، از عموم مردم شریف و جامعه علمی استان تهران دعوت به حضور در راهمپیمایی یقینا تاریخی روز دوشنبه میدان انقلاب تهران می‌کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043946

وب گردی

وب گردی