انعقاد تفاهم نامه همکاری بین واحد تهران غرب و شرکت کارگزاری بانک صنعت و معدن

به منظور ارتقای دانش تخصصی در حوزه سرمایه گذاری در بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و شرکت کارگزاری بانک صنعت معدن منعقد شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی تهران غرب، در راستای افزایش آگاهی عمومی و تخصصی دانشجویان، اساتید و همکاران دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و به منظور ارتقای دانش تخصصی در حوزه سرمایه گذاری در بازار سرمایه و بورس اوراق بهادار تفاهم نامه همکاری بین دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب و شرکت کارگزاری بانک صنعت معدن منعقد شد.

پروین داداندیش رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحدتهران غرب با توجه به دایر بودن رشته های مرتبط در واحدتهران غرب گفت: این واحد دانشگاهی در نظر دارد با استفاده از ظرفیت‌های موجود و همکاری های علمی، آموزشی و پژوهشی ارتباط خوبی با بانکها برقرار کند.

سید مرتضی علوی صدر، رئیس هیأت مدیره کارگزاری بانک صنعت و معدن هم اظهارداشت: امیدواریم با حمایت مالی که انجام می شود ارزش افزوده خوبی برای کشور ایجاد شود.

وی درباره میزان اعتبار در نظر گرفته شده برای این تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه در 2 نسخه و 6 ماده تنظیم شده است و از تاریخ امضاء به مدت 3 سال دارای اعتبار است و اصلاح مفاد آن باموافقت طرفین و امضای الحاقیه امکان پذیر بوده و با اتمام مدت اعتبارتفاهم نامه قابل تمدید خواهد بود.

استفاده متقابل از توانایی های علمی، پژوهشی و فرهنگی طرفین و توسعه همکاری در برگزای دوره آموزشی با هدف گسترش آموزش نظام مند، توانمند سازی و ارتقای سطح دانش مالی به منظور عملیاتی شدن مهارت های دانشجویان از جمله اهداف این تفاهم نامه است.

از جمله زمینه‌ها و مفاد همکاری مشترک در این تفاهم‌نامه می‌توان به «برگزاری سمینارها، نشست های تخصصی در حوزه های مالی و بازار سرمایه، برگزاری کارگاههای تخصصی، اکران و تحلیل فیلم های مرتبط با بازار سرمایه، معرفی و تحلیل کتاب های مرتبط با بازار سرمایه، حمایت از پایان نامه های مقطع کارشناسی ارشد و دکتری مرتبط با بازار سرمایه» اشاره کرد.

گفتنی است در این جلسه رحیمی، معاون پژوهش و فناوری، پیشگر، معاون دانشجویی و فرهنگی، عزیزی، رئیس دانشکده مدیریت، لشگری زاده مدیر کل حوزه ریاست حضور داشتند.

انتهای پیام /

کد خبر: 1043955

وب گردی

وب گردی