دانشجویان نقش تعیین کننده‌‌‌ای در توسعه استان‌‌‌ها دارند

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: پایه توسعه نیروی انسانی است. توسعه هر شهر و استان درون‌زاست و دانشجویان در این زمینه نقش مهمی دارند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از واحد قائم شهر، سورنا ستاری معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری از غرفه های واحدهای فناور دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر بازدید کرد.

ستاری در این بازدید گفت: دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر با وجود 6 هزار دانشجو و 260 عضو هیأت علمی می‌تواند تحول بزرگ و تأثیرگذاری در شهرستان ایجاد کند و این تحول باید در زندگی مردم بارز و آشکار باشد.

ستاری با تأکید بر اینکه توسعه درون‌زاست، اظهار داشت: این تفکر که توسعه باید از بیرون ایجاد شود، کاملاً اشتباه است. باید از توانمندی های درونی خود برای ایجاد توسعه بهره ببریم.

وی شروع حرکت ایجاد واحدهای فناور در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر را بسیار مهم و تأثیرگذار دانست و افزود: پایه توسعه نیروی انسانی است. توسعه هر شهر و استان درون‌زاست و دانشجویان در این زمینه نقش مهمی دارند.

ستاری با بیان اینکه برای ایجاد واحدها و کارخانه‌های فناور محدودیت مالی وجود ندارد، گفت: برای ایجاد کارخانه نوآوری در شهرستان قائم شهر مشکل مالی نداریم و از آن حمایت می‌کنیم.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: سرمایه‌گذاری بزرگی در دانشگاه آزاد اسلامی انجام شده که سرمایه های مردم به ‌شمار می‌رود، پس باید به نحو احسن از آن بهره برداری و استفاده شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043975

وب گردی

وب گردی