جزئیات برنامه‌های فرهنگی واحد ارومیه به مناسب روز دانشجو اعلام شد

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه جزئیات برنامه‌های فرهنگی این واحد را به مناسب روز دانشجو تشریح کرد.

کاظم یکانی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد ارومیه در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های فرهنگی این واحد در مراسم روز دانشجو اظهارکرد: امسال برای 16 آذرماه، برنامه‌های فرهنگی و ورزشی خوبی در نظر گرفته شده تا علاوه بر افزایش نشاط دانشجویی، شاهد بصیرت افزایی و معرفت افزایی دانشجویان نیز باشیم.

وی افزود: مسابقات فرهنگی در حوزه کتاب خوانی، قرآن، خلاصه نویسی کتب ارزشمند مانند کتب شهید مطهری از چند ماه پیش برگزار شده که فینال آن در 16آذرماه برگزار خواهد شد.

یکانی با اشاره به اکران فیلم به عنوان یکی از برنامه‌های روز دانشجو ادامه داد: برای روزهای منتهی به روز دانشجو، اکران فیلم «ردخون» در دستور کار قرار گرفته است؛ همچنین کانون فیلم واحد ارومیه در نظر دارد چندین مستند دانشجویی را در حوزه‌های مختلف اکران کند.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد ارومیه تصریح کرد: برای روز دانشجو مراسم بزرگی در واحد برگزار خواهد شد که شامل سخنرانی و بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری است؛ سخنران این مراسم هنوز مشخص نشده اما یکی از چهره‌های مطرح کشور در این مراسم سخنرانی خواهد داشت. محوریت این مراسم، افزایش شناخت دانشجویان، نسبت به وظایف و نقششان در جامعه است.

وی اضافه کرد: تبیین آرمان شهدا به ویژه افرادی که طی حوادث اخیر کشور به شهادت رسیده‌اند، جزو محوریت اصلی برنامه‌های روز دانشجو در واحد ارومیه خواهد بود.

یکانی در پایان گفت: برگزاری چندین کرسی آزاد اندیشی با عنوان «لیبرالیسم و اثر آن در جامعه» در روزهای منتهی به روز دانشجو، از جمله برنامه های مهم فرهنگی دانشگاه‌خواهد بود.

انتهای پیام/

کد خبر: 1043977

وب گردی

وب گردی